فرماندار کرمانشاه:
رنجبر گفت:دولت توانست با تمام توان و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه ملت ، تورم را مهار و آرامش اقتصادی را در کشور حاکم کند . پیروزی در عرصه دیپلماسی و موفقیت برجام از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید است
کد خبر: ۲۴۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 14 June 2016















به گزارش تابناک کرمانشاه :فضل اله رنجبر  به  مناسبت سومین سالروز خلق حماسه بزرگ سیاسی انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران اسلامی و دولت تدبیر و امید از سوی مردم ، آیین بزرگداشت حماسه ملت بزرگ ایران در این  روز با حضور معاونین و مشاور عالی استانداری ، فرماندار،معاون ،مدیران کل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، بخشداران کرمانشاه  و روحانیون محترم ، دانشگا هیان ،بانوان،جوانان ،اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه،خانواده های معظم شهدای ، دبیران احزاب و تشکلهای مردم نهاد در سالن اجتماعات شهید بهشتی کرمانشاه بر گزار شد .
این مراسم که به دعوت فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه بود، با استقبال خوب مردمی همراه شد.  در ابتدای این مراسم فضل اله رنجبر ،فرماندار کرمانشاه ضمن تشکر از حضور مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان و یاد آوری حماسه عظیم  گفت : 24 خرداد بیانگر روزی است که مردم با حضور خود و پاسخگویی مثبت به برنامه های دولت تدبیر و امید، حماسه ای ماندگار بجای گذاشته و دشمنان نظام را مایوس کردند. در این روز بار دیگر شاهد شکوه حضور و عظمت حماسه سازی  مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم .هدف از این مراسم بزرگداشت حماسه مردمی در انتخابات 24 خرداد است که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی شد. پیروزی دولت تدبیر و امید توفیقات فراوانی داشته است.از مهمترین توفیقات دولت تدبیر وامید  کنترل و مهار تورم و ایجاد آرامش در کشور است .
رنجبر با اشاره به مشکلاتی که دولت دکتر روحانی   با آن مواجه بود گفت :خوشبختانه با تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی  که بر سر راه دولت تدبیر و امید بود اما این دولت توانست با تمام توان و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه ملت  ، تورم را مهار و آرامش اقتصادی را در کشور حاکم کند . پیروزی در عرصه دیپلماسی و موفقیت برجام از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید است .از عملکرد این دولت میتوان به مذاکرات هسته ای ،ایجاد تعامل با کشورهای خارجی ،احیای دریاچه ارومیه ،طرح تحول نظام سلامت، نهی و نفی خشونت در کشور ،ایجاد سازمان های مرم نهاد ،اعلام امارهای واقعی در تورم  قیمت صادرات و واردات در کشور اشاره کرد.
رنجبر  همچنین به اقدامات دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان اشاره وفعالینهای عمرانی و تکمیل پروژه های متعدد در سطح شهرستان کرمانشاه را بخشی از خدمات دولت دانست .
وی خواستار همکاری و تعامل بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان شد و گفت: همراهی و تعامل میان مدیران و مسوولان در این سال، افزایش اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی را به همراه دارد.
شاه حسینی معاون استانداری ضمن گرامیداشت حماسه 24 خرداد به محور عقل گرایی مردم اشاره کرد و جاری شدن خرد ورزی ،تدبیر و امید در پیکره جامعه و برنامه های اجرایی را رمز موفقیت نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید دانست .از جمله برنامه های این مراسم سخنرانی توکلی معاون ستاد مردمی دکتر روحانی بود که به مقایسه دولت فعلی با دولت پیش و مظلومیت دولت روحانی اشاره کرد و خواهان رعایت انصاف از سوی منتقدین شد .
در ادامه این مراسم مهندس نیک کردار معاونت عمرانی استانداری به فعالیتهای عمرانی در سطح استان اشاره داشت که به علت اهمیت موضوع بصورت اختصاصی به صحبتهای ایشان اشاره خواهد شد .در خاتمه روزه داران و مدعوین پس از بر گزاری نماز جماعت افطاری را میهمان فرمانداری کرمانشاه بودند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار