دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: تحصیل در مدارس دولتی کاملا رایگان است و مدیران حق دریافت شهریه ندارند و با متخلفان براساس قانون برخورد می شود.
کد خبر: ۲۴۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 12 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس: غلامرضا کمالی افزود: اگر اولیای دانش آموزی خواستند مبالغی رو به عنوان کمک به مدرسه و مشارکت مردمی بدهند این کار نباید به ثبت نام دانش آموز گره بخورد و این مشارکت باید کاملا داوطلبانه وخارج از زمان ثبت نام انجام شود.
وی بیان کرد: مدیران مدارس، ثبت نام هیچ دانش آموزی را به پرداخت پول مشروط نکنند.
این مقام مسئول اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان درمدارس استان تنها با توجه به محدوده آدرس منزل دانش آموز صورت می گیرد واولیا دراین خصوص به مدارس و آموزش وپرورش فشار نیاورند.

زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی تا پایان خرداد از شنبه تا چهارشنبه و از اول تا پایان تیرماه تنها روزهای دوشنبه و چهارشنبه صورت می گیرد.
کمالی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم دراستان نیز از 20 تیرماه آغاز می شود.

راه های ارتباط با بازرسان آموزش و پرورش
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش فارس افزود: اگرهم استانی های عزیز در خصوص ثبت نام دانش اموزان خود دچار مشکل شدند می توانند مراتب را با ستادهای ثبت نام اداره کل و ادارات آموزش و پرورش نواحی و شهرستانهای استان در میان بگذارند.
کمالی گفت: سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات برروی سایت اداره کل آموزش و پرورش فارس به آدرس fars.medu.ir قرار داده شده ومردم می توانند با مراجعه به این سامانه موارد خودشان را مطرح کنند.
دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: سامانه پیام کوتاه 30007939 نیز آماده دریافت پیامک های مردم درخصوص ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: بیش از 40 بازرس محسوس و غیر محسوس از طرف اداره کل بر فرایند ثبت نام مدارس نظارت مستمر دارند و علاوه بر این، بازرسان اداره های آموزش و پرورش نیز کار نظارت را انجام می دهند.
کمالی همچنین گفت: مردم می توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن های 32355609 و 32359613 با بازرسی اداره کل آموزش وپرورش فارس در میان بگذارند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: باتوجه به حجم انبوه ثبت نام در شهر شیراز هم استانی های عزیز در صورت داشتن شکایت با تلفن های بازرسی آموزش وپرورش ناحیه 1 شیراز با شماره 38206365، بازرسی ناحیه 2 شیراز با شماره 32289261، بازرسی ناحیه 3 شیراز با شماره 37384340 و بازرسی ناحیه 4 شیراز با شماره 32240061 در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار