مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: سنجش سلامت نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی از امروز اول خردادماه در24پایگاه در مرکز و شهرستان های و مناطق استان آغاز شد.
کد خبر: ۲۳۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 21 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی کرمپور شنبه افزود: چهار پایگاه در مرکز استان و 20 پایگاه نیز در شهرستان ها و مناطق برای سنجش نوآموزان و دانش آموزان پایه اول دایر شده و ثبت نام نهایی آنها بستگی به ارائه شناسنامه سلامت دارد.

وی بیان داشت: ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی ازامروز اول خرداد ماه آغاز شده و سایرپایه ها و دوره های تحصیلی نیز پس از پایان امتحانات آغاز و تا31مرداد در جریان است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارکرد: ثبت نام دانش آموزان تمامی پایه های تحصیلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی ، مصاحبه ، شرط معدل و تنها براساس محدوده جغرافیایی مدارس صورت می پذیرد.

کرمپور ادامه داد: پذیرش دانش آموزان درمدارس غیردولتی ، شاهد ، ایثارگران ، نمونه دولتی ، استعدادهای درخشان و آموزش از راه دور نیز براساس دستورالعمل های مربوطه انجام می شود.

وی ، همچنین با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان و نوآموزان مدارس دولتی و غیر دولتی و مراکز پیش دبستانی تنها از طریق ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد) انجام می پذیرد، خاطرنشان کرد: دریافت هرگونه وجه و تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت ، بیمه ، استعلام از ثبت احوال و کتب درسی ، هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه دریافت شهریه از فرزندان همکاران فرهنگی در مدارس شاهد، هیات امنایی و استعدادهای درخشان ممنوع است ، یادآورشد: هزینه کلاس های فوق برنامه دراین گونه مدارس در طول سال تحصیلی به عهده اولیا می باشد.

کرمپورافزود: مدیران مدارس غیردولتی ، شاهد، استعدادهای درخشان و آموزش از راه دور که برابر مقررات مربوطه مجاز به دریافت وجه تحت عناوین خاص در هنگام ثبت نام هستند، باید تائید میزان آن را به همراه لیست تمامی فعالیت ها درتابلو اعلانات و در معرض دید اولیای محترم قراردهند.

وی از اولیا و دانش آموزان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف به هنگام ثبت نام با شماره 33339009ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس استان تماس و یا با مراجعه حضوری به ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش شهرستانها، مناطق و نواحی نسبت به رسیدگی تخلفات احتمالی اقدام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار