معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سند جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان کرمانشاهی تدوین شده است.
کد خبر: ۲۱۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 18 April 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه، سلمان محمدی با اشاره به اینکه در زیر مجموعه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش سه اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی، اداره سلامت و تندرستی و اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی واقع شده است، اظهار داشت: نقشه خطر پذیری محله ها و مناطق مختلف استان و شهر کرمانشاه در اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی تدوین شده که در آن آسیب هایی را که متوجه دانش آموزان در این مناطق است مشخص می کند.
وی خاطر نشان کرد: براساس این نقشه در محله هایی که میزان آسیب های آن بیشتر باشد در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی که متوجه دانش آموزان خواهد بود تاکید می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح داشت: در این سازمان برنامه های متنوعی در راستای آگاه سازی دانش آموزان از خطرات استفاده از مواد دخانی و قلیان ها انجام می شود.
وی با بیان اینکه وظیفه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی برای تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است، تاکید کرد: تا کنون هیچ موردی از مصرف مواد دخانی در میان دانش آموزان کرمانشاهی مشاهده نشده است و مشاوران نیز در سطح مدارس استان آموزش های لازم را به دانش آموزان و اولیا آنان خواهند داد.
محمدی در پایان یادآور شد: هماهنگی های خوبی بین اولیا دانش آموزان و مدارس در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار