كمسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر از فعال‌ترین‌های سال 94 بوده است:
خوشبخت در اشاره به فعال ترین کمسیون ها در سال 94، تعدد جلسات کمسیون فرهنگی اجتماعی را نشانی از رویکرد فرهنگی شهرداری اردبیل در دوره جدید عنوان کرده و از بابت وجود این رویکرد ابراز خوشحالی کرد.
کد خبر: ۲۰۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 10 April 2016
به گزارش تابناک اردبیل دکتر حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در صد و چهاردهمین جلسه رسمی شورای شهر از اعضای این شورا به خاطر تعامل خوب در سال 94 تشکر کرد.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرداری در سال گذشته و تغییر و تحولات مدیریتی، از اعضای شورای اسلامی شهر به خاطر تعامل خوب با مجموعه شهرداری و بررسی این حجم از پیشنهادات و نامه‌ها در جلسات تشکر کرد.
تشکر لطف‌اللهیان در پی گزارشی بود که زکی اله خوشبخت، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از عملکرد این شورا در سال گذشته ارائه کرد.
خوشبخت در این جلسه که اولین جلسه رسمی در سال 95 بود، ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه شورای شهر و شهرداری اردبیل در سال جدید گزارش خود را ارائه کرد.
براساس این گزارش شورای شهر اردبیل در سال گذشته 41 جلسه رسمی داشته که خروجی آن 322 مصوبه بوده است. و در طول این سال نامه‌های وارده به شورای شهر 3805 مورد و نامه‌های صادره 3401 مورد بوده است.
خوشبخت همچنین در اشاره به فعال ترین کمسیون ها در سال 94، تعدد جلسات کمسیون فرهنگی اجتماعی را نشانی از رویکرد فرهنگی شهرداری اردبیل در دوره جدید عنوان کرده و از بابت وجود این رویکرد ابراز خوشحالی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار