کار خستگی ناپذير برای امنيت، شالوده فعاليت های پليس است/ تلاش بی دريغ پليس در تأمين امنيت ايام نوروز/ سرقت شش ميليونی پسر از حساب پدر/ درج آگهی جعلی با هدف شوخی در سايت ديوار/ پايان سرقت های سريالی در شهرستان کرمانشاه
کد خبر: ۲۰۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 08 April 2016

کار خستگی ناپذير برای امنيت، شالوده فعاليت های پليس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کار برای خدا به صورت مخلصانه، شبانه روزی، ايثارگرانه، بدون انقطاع و خستگی ناپذير برای آرامش و امنيت مردم اساس و شالوده فعاليت های پليس است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان در مراسم صبحگاه گفت: خدمت رسانی بی منت به مردم بزرگ ترين افتخار نيروی انتظامی است و برقراری امنيت بهترين هديه پليس به جامعه است.

وی ادامه داد: کار پليس تلاش جهادی، حرکتی خالصانه برای رضای خدا، فداکاری و از خودگذشتگی برای امنيت مردم است که با تلاش و استقامت محقق می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: مأموران نيروی انتظامی بايد در انجام مأموريت های محوله و اجرای قوانين رضای خدا را در نظر بگيرند و از هرگونه عملکرد سليقه ای در مأموريت هايشان اجتناب کنند.

سردار امان اللهی خاطر نشان کرد: کارکنان نيروی انتظامی علاوه بر حفظ، ارتقاء امنيت و نظم، مسئول استقرار آرامش در جامعه هستند از سوی ديگر بايد مقتدر همراه با رأفت اسلامی باشند.

اين مقام ارشد انتظامی استان، تعامل مناسب و سازنده را با مردم را از اولويت های انتظامی استان عنوان کرد و گفت: اين عنصر می تواند اعتماد و رضايت در آحاد جامعه ايجاد کند، و در صورتی که اقتدار فاقد عنصر تعامل باشد مطمناً شکننده و آسيب پذير خواهد بود.

سردار امان اللهی به نقش کار گروهی در سازمان اشاره کرد و گفت: کارکنان بايد انجام کار گروهی و دسته جمعی را ياد بگيرند چرا که امنيت پايدار حاصل همکاری و کار گروهی است و در غير اين صورت به هيچ وجه به يک امنيت پايدار دست پيدا نخواهيم کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به وجود آمدن فضای مناسب امنيت که با تلاش و کوشش پرسنل انتظامی به دست آمده است، بيان داشت: بايد ضمن ادامه اين روند تمام تلاش و کوشش خود را برای ارتقاء و بهبود امنيت و آرامش به کار گيريم.

تلاش بی دريغ پليس در تأمين امنيت ايام نوروز

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ديدار فرمانده انتظامی استان با وی، گفت: امنيت و آرامشی که پليس در ايام نوروز برای عموم مردم و مسافران تأمين کرد، باعث خوشحالي و قابل تقدير و تشکر است.

آيت الله مصطفی علماء نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ديدار با فرمانده انتظامی استان، هيات رئيسه انتظامی و جمعی از معاونان و فرماندهان انتظامی استان، ضمن تقدير از اقدامات انجام گرفته در ايام نوروز، گفت: نيروی انتظامی در ايام نوروز با ارائه خدمات مطلوب و مضاعف، خاطره خوشی را برای عموم مردم و مسافران نوروزی بر جای گذاشت.

آيت الله علماء ادامه داد: با انجام فرهنگ سازی مناسبی که انجام گرفت، ما امسال شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در اين ايام بوديم.

نماينده ولی فقيه استان اظهار داشت: زمانی که عموم مردم در حال استراحت و مسافرت بودند، پرسنل نيروی انتظامی با تلاش و کوشش به دنبال تامين امنيت و آرامش برای جامعه بودند که اين باعث خوشحالی و قابل تقدير و تشکر است.

گفتنی است در اين ديدار محمدرضا عدالت خواه مديرکل دادگستری استان ضمن تشکر از فعاليت و عملکرد نيروی انتظامی، گفت: خوشبختانه با تلاش و همکاری نيروی انتظامی، ورودی پرونده های کيفری به دستگاه قضائی در سال 94 نسبت به سال 93 بيش از 18 هزار مورد کاهش يافته است.

پلمب 10 واحد صنفی متخلف در شهرستان روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از پلمپ تعداد 10 واحد صنفی متخلف به دليل نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت مقررات خبر داد.

سرهنگ عزيز الهياری در تشريح اين خبر گفت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه كسب در سطح شهرستان، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی اين پليس در يک روز اجراء شد.

وی اظهار داشت: در همين راستا 30 واحد صنفی مورد بازديد قرار گرفت كه در جريان اين طرح 10 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلی و نظارتی پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به اين پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسيدگی شود.

پايان نزاع و درگيری با حضور بموقع پليس در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگيری 9 نفر از عوامل نزاع دسته جمعي با حضور بموقع پليس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين براری با اعلام جزئيات بيشتر اين خبر گفت: عصر روز چهارشنبه در پی تماس تلفنی با مرکز فوريت های پليس 110 مبنی بر اين که تعدادی از شهروندان در حال درگيری در ميدان آزادگان کنگاور هستند، بلافاصله مأموران انتظامی اين فرماندهی به محل درگيری اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور به موقع در محل مشاهده كردند که عاملان اصلی اين نزاع و درگيری در حال متواری شدن هستند که با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله نسبت به دستگيری آنان اقدام و تعداد 9 نفر از عاملان اصلی درگيری دستگير شدند.

سرهنگ براری ضمن تقدير و تشکر از کارکنان انتظامی به جهت حضور به موقع در محل خاطرنشان کرد: عوامل درگيری پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضايی تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در پايان ناتوانی در كنترل خشم و ناآگاهی نسبت به عواقب اين کار و نداشتن مهارت در حل مسائل را علت وقوع اين نزاع دسته جمعی دانست.

سرقت شش ميليونی پسر از حساب پدر

رئیس پليس فتا استان کرمانشاه عامل برداشت مبلغ شش ريالی را شناسايی و دستگير کرد.

سرهنگ علی شفيعی با اعلام اين خبر گفت: فردی با در دست داشتن ‏مرجوعه قضائی به پليس فتا مراجعه و بيان داشت مبلغ شش ميليون ريال به صورت غيرمجاز و اينترنتی از حسابش برداشت شده و با توجه به اين اينکه راننده کاميون هستم تاکنون کارت خود را در اختيار افراد متعددی قرار داده ام.

وی افزود: کارشناسان پليس فتا پس از بررسی دقيق اظهارات مالباخته با يک سری تحقيقات فنی، عامل برداشت های غيرمجاز را شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی به پليس فتا احضار کردند.

رئیس پليس فتا استانادامه داد: متهم که پسر مالباخته بوده در مواجهه با ادله ديجيتالی لب به اعتراف گشود و به برداشت غيرمجاز با استفاده از رمز دوم کارت عابر بانکی پدرش اعتراف کرد.

شفيعي با اشاره به معرفی متهم و شاكي به دادسرا از شهروندان خواست کارت بانکی خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار ندهند و با تغيير دوره ای رمز عابر بانک خود ضريب امنيت آن را بالا ببرند.

پايان نزاع دسته جمعی با حضور به موقع پليس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری 6 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی با حضور به موقع پليس خبر داد.

سرهنگ رضا شيرزادی با اعلام جزئيات اين خبر گفت: ظهر روز دوشنبه در پی تماس تلفنی با مرکز فوريت های پليس 110 مبنی بر اين که تعدادی از شهروندان قصد درگيری در يکی از محلات شهر را دارند، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی با بيان اينکه با حضور به موقع مأموران پاسگاه ترمينال شهيد کاويانی عوامل نزاع و درگيری با اجرای طرح مهار و با رعايت قانون بکارگيری سلاح دستگير شدند، افزود: در اين راستا يک دستگاه خودرو پژو پارس توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عوامل درگيری پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند.

درج آگهی جعلی با هدف شوخی در سايت ديوار

رئيس پليس فتا استان از دستگيری فردی که با درج آگهی فروش منزل و خودروی دوست خود در سايت ديوار برای وی ايجاد مزاحمت کرده بود خبر داد.

سرهنگ علی شفيعی با اعلام اين خبر گفت: يک شهروند کرمانشاهی با در دست داشتن مرجوعه قضايی به پليس فتا استان مراجعه و عنوان کرده (( شخصی ناشناس با درج آگهي فروش منزل و خودروی من در سايت ديوار با شماره همراه بنده مزاحمت ايجاد کرده است))، لذا موضوع در دستور کار کاراگاهان اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پليس فتا استان با يک سری تحقيقات فنی و بررسی تخصصی فرد مزاحم را شناسايی و در يک عمليات غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: پسر جوان ابتدا منکر بزه انتسابی گرديد اما پس از روبروشدن با مدارک غيرقابل انکار لب به اعتراف گشود و گفت: شاکی از دوستانم است و من به قصد شوخی دست به اينکار زدم و از کار خود پشيمان هستم.

سرهنگ شفيعی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت: سايت هايی که جهت فروش جنس های دسته دوم طراحی می شوند بستر مناسبي برای فروش مستقيم کالا است اما عده ای محدود با حضور در اين سايت ها قصد ايجاد مزاحمت دارند و فکر می کنند می توانند از دست قانون فرار کنند اما اين افراد بدانند پليس فتا با قدرت در مقابل آنها خواهد ايستاد تا ساير شهروندان بتوانند با امنيت و آرامش از فضای مجازی استفاده کنند.

پايان سرقت های سريالی در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق حرفه ای با 13 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شيرزادی در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان کرمانشاه، موضوع بصورت ويژه در دستور كار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شيوه و شگرد بكار رفته در سرقت، سريالی بودن سرقت های به وقوع پيوسته براي انتظامي شهرستان محرز گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصريح کرد: مأمورين کلانتری 18 سجاديه با تحقيقات پليسی و جمع آوری دلايل و مستندات به جای مانده از صحنه های جرم، موفق به شناسايی سارق شده و متهم در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه خود دستگير و مورد تحقيقات تکميلی قرار گرفت.

سرهنگ شيرزادی با اشاره به اينكه متهم در تحقيقات پليسی به 13 فقره سرقت از جمله سرقت 7 فقره ضبط و 4 فقره باطری خودرو و نيز 2 فقره وسايل داخل خودرو اعتراف كرد، افزود: سارق دارای اعتياد شديد به موادمخدر بوده که جهت تامين هزينه مصرف موادمخدر و هزينه روزمره خود اقدام به سرقت کرده است.

کشف بيش از يک تن چای خارجی قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف يک تن و 160 کيلوگرم چای خارجی قاچاق به ارزش بيش از 400 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين براری اظهار داشت: در راستای تأکيدات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جدی با قاچاق كالا، مأموران انتظامی شهرستان کنگاور در حين مأموريت و گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی به سه دستگاه خودرو مشكوك، و جهت بررسی بيشتر قصد متوقف کردن خودروها را داشتند.

وی افزود: خودروهای مذکور با مشاهده مأمورين نيروی انتظامی بدون توجه به فرمان ايست از محل متواری که مأمورين در يک تعقيب و گريز موفق شدند که خودروهای مذکور را متوقف نمايند.

اين مقام انتظامی شهرستان کنگاور تصريح کرد: در اين راستا سه متهم نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ براری ضمن هشدار به قاچاقچيان که با اقدامات مجرمانه خود ثبات اقتصادی جامعه را تهديد می کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعاليت های اقتصادی غيرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگيری 2 تن از اراذل و اوباش در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری 2 تن از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شيرزادی با اعلام اين خبر گفت: در پی تماس های مردمی مبنی بر اينکه 2 فرد شرور بصورت جداگانه در سطح شهرستان اقدام به شرارت با قمه و تخريب اموال شخصی شهروندان نموده و سريعا از محل ارتکاب جرم متواری می شوند، دستگيری اين افراد بصورت ويژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکيل تيم های محسوس و نامحسوس انتظامی شهرستان، مأمورين فوريت های پليس 110 و کلانتری 21 کشمير عاملين شرارت در نظم و امنيت عمومی شهرستان را شناسايی و طی عملياتی غافلگيرانه در يکی از محلات شهرستان دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصريح کرد: این افراد پس از دستگيری به جرائم ارتکابی معترف و پرونده قضايی جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی گرديد که در نهايت روانه زندان شدند.

سرهنگ شيرزادی با اشاره به اينکه اين اقدام پليس باعث افزايش رضايتمندی شهروندان شده است، خواستار همکاری مستمر همشهريان با مجموعه پليس در برقراری هرچه بهتر نظم و امنيت شد و هشدار داد: برهم زنندگان نظم و امنيت بدانند نيروی انتظامی قاطعانه و با اقتدار با هر گونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد.

كاهش 50 درصدی وقوع سرقت در شهرستان پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از كاهش چشمگير وقوع سرقت و افزايش دستگيری سارقين در نيمه اول سال جاری در مقايسه با مدت مشابه سال قبل در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پرويز اسدی گفت: با توجه اهميت و توسعه تعميق نظم و امنيت و آرامش عمومی در سطح حوزه سرزمينی، انجام اقدامات پيشگيرانه با رويكرد اجتماعی و انتظامی در حوزه جرائم به ويژه جرائم اثرگذار مانند سرقت در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی تصريح كرد: حاصل اقدامات بعمل آمده اين انتظامی در حوزه مقابله با سرقت با انجام اقدامات پيشگيرانه، كاهش 50 درصدی وقوع سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه افزود: با انجام اقدامات پيگری جرائم، 200 درصد افزايش دستگيری سارقين در نيمه اول سال 95 در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته را شاهد هستيم.

سرهنگ اسدی تأكيد كرد: مشاركت شهروندان و اعلام موارد مشكوك به پليس 110 از اقدامات اثرگذار در خصوص ارتقاء امنيت اجتماعی می باشد.

عامل تهديد و اخاذی دختر کرمانشاهی در اينترنت دستگير شد

پليس فتا انتظامی استان کرمانشاه عامل تهديد و اخاذی از يک دختر را شناسايي و دستگير کرد.

سرهنگ علي شفيعی گفت: در پی شكايت خانم جوانی مبنی بر اينكه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام عکس های پروفايل اش را ذخيره و تهديد نموده در صورتي که به خواسته های وی تن ندهد تصاوير را دستکاری و در فضای مجازی منتشر خواهد کرد، موضوع در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامی بيان داشت: كارشناسان اين پليس با انجام تحقيقات و جستجو در فضای سايبر و اقدامات تخصصی متهم را شناسايی و طی يك عمليات غافلگرانه دستگير کردند.

سرهنگ شفيعی افزود: متهم در مواجه با مدارك و مستندات اين پليس صراحتاً لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: " قبلا خواستگار و نامزد شاکی بوده و به دلايلی رابطه آنها به هم خورده و قصد انتقام گيری از شاکي را داشته است".

اين مقام مسئول در پايان ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت: به شهروندان توصيه می كنيم در نگهداری عكس ها و اطلاعات محرمانه خود نهايت دقت و تلاش را داشته و به هيچ وجه عكس ها و فيلم های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی قرار ندهيد.

دستگيری سارق حرفه ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق حرفه ای با 7 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رضا شيرزادی گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان کرمانشاه، موضوع به طور ويژه در دستور كار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامی افزود: با توجه به شيوه و شگرد بكار رفته در سرقت، سريالی بودن سرقت برای پليس محرز شد.

سرهنگ رضا شيرزادی با بيان اينكه مأمورين کلانتری 13 فردوسی با تحقيقات پليسی و جمع آوری مستندات به جای مانده از صحنه های جرم موفق به شناسايی سارق شدند، اظهار داشت: متهم در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه خود دستگير و مورد تحقيقات تکميلي قرار گرفت.

رضا شيرزادی با اشاره به اينكه متهم دارای اعتياد شديد به مواد مخدر بوده که جهت تأمين هزينه مصرف مواد مخدر و هزينه روزمره خود اقدام به سرقت می کرد، افزود: در تحقيقات متهم به 7 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايی شد.

توقيف 157 دستگاه وسيله نقليه متخلف در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور، از توقيف 157 دستگاه وسيله نقليه متخلف در اجرای طرح ارتقا امنيت اجتماعي در معابر درون شهری در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين براری با اعلام اين مطلب افزود: در راستای برقراری انضباط اجتماعی- ترافيکی و با هدف تسهيل در عبور و مرور و برخورد با موتورسواران و رانندگان متخلف، در اجرای طرح ارتقا امنيت اجتماعی تعداد 157 دستگاه وسيله نقليه متخلف در شهرستان توقيف گرديدند.

وی اظهار داشت: در اين طرح 38 دستگاه خودرو و 119 دستگاه موتورسيكلت به علت نداشتن مدارک و عدم پايبندی به قوانين راهنمايی و رانندگی و ايجاد مزاحمت توقيف و به پاركينگ انتقال شدند.

سرهنگ براری انجام حركات نمايشی، سرعت و سبقت غيرمجاز در راه هاس دو طرفه، عبور از چراغ راهنمايی، حركت به صورت مارپيچ و تجاوز به چپ را از تخلفاتی دانست که منجر به توقيف وسيله نقليه می شود.

اين مقام انتظامی هدف اصلی پليس را در اجرای اينگونه طرح ها ارتقاء امنيت ترافيكی، پيشگيری از حوادث ناشی از تصادفات و افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان دانست.

برادران سارق دستگير شدند

عاملان برداشت غيرمجاز از حساب شهروند کرمانشاهی توسط پليس فتا شناسايی و دستگير شدند.

رئيس پليس فتا استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: يک شهروند کرمانشاهی با در دست داشتن مرجوعه قضايی به پليس فتا استان مراجعه و در خواست رسيدگی به شکايت خود مبنی بر برداشت غير مجاز از حسابش را داشت.

سرهنگ علی شفيعی افزود: کارشناسان پليس فتا استان با يک سری تحقيقات فنی و بررسی متوجه شدند فرد سارق پس از برداشت، اقدام به خريد شارژ تلفن همراه و فروش آن نموده است و با روشن شدن اين موضوع کارگاهان با اقدامات پليسی عامل برداشت های غيرمجاز شناسايی و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

وی ادامه داد: پسر جوان ابتدا منکر بزه انتسابی گرديد اما پس از روبروشدن با مدارک غيرقابل انکار لب به اعتراف گشود و عنوان داشت برادرم بصورت غيرمجاز اقدام به برداشت و خريد اينترنتی می نمود و من شارژها را می فروختم".

سرهنگ شفيعی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست برای خريد شارژ تلفن از طريق فروشگاه های معتبر اقدام به خريد نمايند زيرا ممکن است با خريد شارژ دزدی برايشان مشکل به وجود آيد.

رئيس پليس فتا استان کرمانشاه با اعلام خبر گفت: يک شهروند کرمانشاهی با در دست داشتن مرجوعه قضايی به پليس فتا استان مراجعه و در خواست رسيدگی به شکايت خود مبنی بر برداشت غير مجاز از حسابش را داشت.

سرهنگ علی شفيعی افزود: کارشناسان پليس فتا استان با يک سری تحقيقات فنی و بررسی متوجه شدند فرد سارق پس از برداشت، اقدام به خريد شارژ تلفن همراه و فروش آن نموده است و با روشن شدن اين موضوع کارگاهان با اقدامات پليسی عامل برداشت های غيرمجاز شناسايی و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

وی ادامه داد: پسر جوان ابتدا منکر بزه انتسابی گرديد اما پس از روبرو شدن با مدارک غيرقابل انکار لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: "برادرم بصورت غيرمجاز اقدام به برداشت و خريد اينترنتی می نمود و من شارژها را مي فروختم ".

سرهنگ شفيعی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست برای خريد شارژ تلفن از طريق فروشگاه های معتبر اقدام به خريد نمايند زيرا ممکن است با خريد شارژ دزدی برايشان مشکل به وجود آيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار