مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در آستانه تعطیلات نوروز 550 کیلوگرم شیرینی فاسد برای عرضه در ایام پایانی سال در ایلام کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۹۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 16 March 2016

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در آستانه تعطیلات نوروز 550 کیلوگرم شیرینی فاسد برای عرضه در ایام پایانی سال در ایلام کشف و ضبط شد.

به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانونداظهار کرد: گشت مشترک شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام در راستای برنامه های ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز خود همراه کار شناسان مرکز بهداشت شهرستان و دامپزشکی در سطح شهر ایلام برگزار شد.
وی افزود: در این گشت از مراکز عرضه و فروش مواد خوردنی و آشامیدنی بازرسی انجام شد که در یک مورد از بازرسی ها از یک واحد لوازم پلاستیک فروشی که همزمان و بصورت خلاف و غیر بهداشتی در حال عرضه شیرینی های مخصوص عید بود 550 کیلوگرم شیرینی غیر بهداشتی کشف و توقیف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام تاکید کرد: همچنین در این گشت مشترک از یک واحد عرضه مواد پروتئینی 23 کیلوگرم دل و جگر مرغ منجمد غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.
بیرانوند یادآور شد: پرونده هایی در درباره این تخلفات و مواد کشف شده در محل تشکیل و به منظور تکمیل به سازمان های ناظر عضو گشت ارسال شد تا پس از انجام تشریفات و تکمیل پرونده ها به اداره کل تعزیرات حکومتی استان برای صدور رای و رسیدگی ویژه ارسال شوند.
به گزارش ایرنا طی چند روز گذشته نیز 560 کیلوگرم انواع مواد پروتئینی منجمد فاسد و غیر قابل مصرف نیز شامل 301 کیلوگرم مرغ، 167 کیلوگرم دل و جگر مرغ، 39 کیلوگرم شنیسل مرغ، 29 کیلوگرم دنبه گوسفند در نتیجه بازرسی های انجام شده گشت های سیار تعزیرات و مرکز بهداشت ایلام از واحدهای صنفی کشف و ضبط شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار