شهردار بیستون گفت: هتل لاله عباسی بیستون به عنوان تنها هتل اقامتی شهر بیستون پس از سال ها افتتاح و آماده پذیرش مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۱۹۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 16 March 2016
شهردار بیستون گفت: هتل لاله عباسی بیستون به عنوان تنها هتل اقامتی شهر بیستون پس از سال ها افتتاح و آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

احسان احمدی نصر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شهرداری بیستون با همکاری بخش خصوصی برنامه هایی متنوع و مفید برای رفاه حال مهمانان نوروزی در نظر گرفته که از جمله آن فعال کردن سیستم بلوتوث است بدین صورت که به مسافران عزیز اعلام می کنیم بلوتوث های خود را روشن کرده تا برنامه هایی شامل تمام اماکن دیدنی شهر بیستون و کرمانشاه از طریق نرم افزار اندروید دریافت نمایند.

شهردار بیستون همچنین جانمایی سرویس های بهداشتی سیار در پارک ها را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: برنامه ریزی شده تا بازارچه ای با هدف معرفی مصنوعات دستی و سوغات کرمانشاه برپا و محصولات متنوعی عرضه شود.

احمدی نصر با اشاره به افتتاح هتل لاله عباسی بیستون بیان کرد: افتتاح این هتل امتیاز ویژه ای برای شهر بیستون است چراکه تنها هتل اقامتی این شهر است و پیش از این هتلی نداشتیم و پس از سال ها با همکاری استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، پایگاه میراث جهانی و شرکت توسعه گردشگری افتتاح شد.

این مسئول گفت: خوشبختانه استقبال بسیار شایان توجهی برای اقامت در هتل لاله عباسی بیستون از سوی مسافران نوروزی به عمل آمده است.

شهردار بیستون همچنین به انجام کارهای عمرانی و زیباسازی شهر بیستون اشاره کرد و افزود: امسال با ترکیبی متفاوت در بحث فضای سبز ورود کردیم و اقدامات دیگری همچون توزیع بروشورهایی حاوی معرفی شهر، آثار و علائم هادی در ورودی شهر تا مسافران سردرگم نشوند.

احمدی نصر در تشریح دیگر اقدامات افزود: اعطای تقویم‌های جیبی به مهمانان، فراهم کردن محیطی زیبا و لذتبخش از دیگر اقدامات است همچنین تمهیدات لازم برای پارکینگ اتخاذ شده و پارکبانانی به کار گرفته شدند تا مسافران خودروهای خود را با آرامش پارک کنند و ما نیز با همکاری نیروی انتظامی حافظ وسایل و اموال آنان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار