رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: 560 کیلوگرم انواع مواد پروتئینی منجمد فاسد و غیر قابل مصرف از بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۹۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 10 March 2016

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: 560 کیلوگرم انواع مواد پروتئینی منجمد فاسد و غیر قابل مصرف از بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی کشف و ضبط شد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد علی رحمی  اظهار کرد: این میزان مواد پرویئنی در سومین روز از اجرای طرح بازرسی و گشت مشترک نوروزی بازرسان کشف شده است.
وی افزود: این میزان مواد پروتئنی کشف شده شامل 301 کیلوگرم مرغ، 167 کیلوگرم دل و جگر مرغ، 39 کیلوگرم شنیسل مرغ، 29 کیلوگرم دنبه گوسفند بوده است.
علی رحمی تاکید کرد: همچنین در این بازرسی ها 210 قوطی انواع ماست و شیر کاکائوی فاسد شده نیز توسط تیم های مشترک تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت و دامپزشکی از واحدهای صنفی سطح شهر ایلام کشف و جمع آوری و سپس برای امحا تحویل کارشناسان مرکز بهداشت شد.
وی به عموم مردم در خصوص خرید گوشت قرمز، سفید و ماهی توصیه کرد شهروندان از خرید این گونه مواد پروتئنی از فروشندگان غیرمجاز و ماهی فروشان سیار که عموما فاسد و یا نزدیک به فساد است، خودداری کنند.
علی رحمی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارش را از طریق شماره تلفن گویای 1512 به دامپزشکی ایلام منعکس کنند.
همچنین براساس اعلام تعزیرات حکومتی استان ایلام، تعداد 175 بسته شیرینی کاک، 80 بسته نان برنجی، 100 بسته نان خرمایی، 80 قوطی آب میوه و کمپوت آناناس خارجی، 72 عدد آبمیوه خارجی، 58 شیشه رانی و 20 عدد نوشیدنی انرژی زا قاچاق از واحدهای صنفی ایلام شناسایی و ضبط شده است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار