فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ما دوست نداریم مواد مخدری وجود داشته باشد که کشف کنیم، اما ضامن عملکرد خود هستیم و افزایش کشفیات نشان دهنده توجه به دغدغه ها و مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۱۹۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 01 March 2016
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ما دوست نداریم مواد مخدری وجود داشته باشد که کشف کنیم، اما ضامن عملکرد خود هستیم و افزایش کشفیات نشان دهنده توجه به دغدغه ها و مشکلات جامعه است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، سردار منوچهر امان الهی امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ کشوری به اندازه ایران در بحث مواد مخدر، مبارزه و سرمایه گذاری نمی کند.

وی افزود: با ورود به استان کرمانشاه، یکی از اولویت های انتظامی را برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر قرار داده ایم و از سال گذشته تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه عمده موفقیت ها را عنایت و توجه مردم عنوان کرد و گفت: اخبار دریافت شده از سوی مردم، برخورد جدی و لازم در امر مبارزه با مواد مخدر را در پی داشته است.

سردار امان الهی به افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: طی این مدت 2500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 106 قاچاقچی عمده و پنج هزار نفر قاچاقچی و توزیع کننده خرد دستگیر شده و نیز 49 باند متلاشی شده اند.

وی در ادامه به آداب و رسوم چهارشنبه پایانی سال اشاره داشت و افزود: متاسفانه طی سنوات اخیر، معدود افرادی موجب اخلال و سلب آرامش مردم شده اند که در همین راستا، فروشندگان مواد منفجره از مدت ها قبل شناسایی شده و تا به امروز کشفیات قابل توجهی داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس هم در خوشحالی مردم سهیم است اما تجمع در نقاط خاص و ایجاد مزاحمت برای همشهریان خلاف قانون بوده و قطعا با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

سردار امان الهی آموزش همگانی و بخصوص در سطح مدارس را یکی از اقدامات نیروی انتظامی برای جلوگیری از آسیب دیدن جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

وی در ادامه متذکر شد: افرادی که در چهارشنبه آخر سال با خودرو ایجاد مزاحمت کنند، خودروی آنها تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار