هشدار فرمانده نیروی انتظامی استان:
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: یک باند سه نفره که به‌نام نیروی انتظامی از شهروندان اخاذی می‌کردند، گرفتار دام پلیس آگاهی شدند.
کد خبر: ۱۶۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 25 January 2016
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: یک باند سه نفره که به‌نام نیروی انتظامی از شهروندان اخاذی می‌کردند، گرفتار دام پلیس آگاهی شدند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، سردار منوچهر امان الهی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدنبال شکایاتی مبنی بر زورگیری و اخاذی از سه شهروند تحت عنوان مأمورین نیروی انتظامی، همکاران در پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار داده و موفق به شناسایی و دستگیری یک باند سه نفره شدند، اقداماتی که این افراد در سایر موارد داشته‌اند نیز، در حال پیگیری است.

وی افزود: از مردم خوب و شریف استان تقاضا داریم در مواجهه با افرادی که ادعا می کنند مأمور هستند حتما مدارک شناسایی و مأموریت را درخواست کرده و سریعا از طریق تلفن 110 اطلاع‌رسانی نمایند تا همکاران بتوانند پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: ظرف دو سه هفته اخیر چند مورد زورگیری و کیف و موبایل قاپی از شهروندان کرمانشاهی داشته‌ایم که موضوع در اولویت انتظامی استان قرار گرفت.

سردار امان الهی افزود: همکاران در پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان موفق شدند ظرف حدود 10 روز اخیر، 183 نفر از سارقین را دستگیر که 25 مورد از آنها مربوط به کیف و موبایل قاپی بوده است و همچنین چندمورد سرقت به عنف و زورگیری و 6 باند سارقین منزل نیز توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال تاکنون با اتخاذ تمهیدات ویژه در حوزه پیشگیری از جرایم، خوشبختانه روند افزایش جرم مهار شده و بخصوص رشد سرقت نداشته ایم که مجموعا در بخش جرائم شاهد کاهش سه درصدی وقوع جرم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

این مقام انتظامی در ادامه اعلام کرد: در سال جاری بالغ بر 8000 هزار مورد کشف سرقت توسط پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان‌ها داشته‌ایم و در همین راستا 64 باند سرقت شناسایی و متلاشی شده اند که از اینها صدها مورد اعتراف داشته و کشف، رد مال و تحویل به مالباختگان صورت گرفته است.

سردار امان الهی گفت: در این حوزه اولویت و تمام تلاش ما در راستای وظایفی که داریم اینکه بتوانیم هم اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم و هم موارد وقوع جرم را با جدیت دنبال کنیم.  

وی عنوان کرد: درخواست ما از شهروندان این است، مواردی که می‌تواند نقش پیشگیرانه داشته باشد و از بروز مشکل و دردسر جلوگیری کند حتما رعایت و به آموزش‌هایی که توسط انتظامی استان ارائه می‌شود توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یادآور شد: آنچه که مهم است و همگان باید بدانند اینکه انتظامی استان بطور شبانه روز و با جدیت و قاطعیت به وظیفه‌اش عمل می‌کند و آنچنان که گفته شد تعداد قابل توجهی از افرادی که اقدام به سرقت و زورگیری کرده‌اند شناسایی و دستگیر شده‌ و بطور جد در دستور کار قرار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار