از ابتدای سال‌جاری تاکنون 2 هزار و 280 مددجو در استان با بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان بهره‌مند شد‌ند.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 14 December 2015
از ابتدای سال‌جاری تاکنون 2 هزار و 280 مددجو در استان با بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان بهره‌مند شد‌ند.

حسین خدرویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 2 هزار و 280 مددجو در استان کرمانشاه از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: این دسته از مددجویان موفق به اخذ گواهینامه‌های معتبر مهارتی در بخش‌های صنایع دستی، صنفی و صنعتی، کشاورزی، دامپروری و خدماتی شده‌اند.

به گفته خدرویسی، از این تعداد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد 984 مددجو از آموزش‌های هنری و صنایع دستی، 950 مددجو از آموزش‌های خدماتی و مابقی مددجویان در دیگر حوزه‌های فنی مهارت‌های لازم را کسب کرده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امسال کمیته امداد بیش از چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در راستای ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به مددجویان زیر پوشش استان کرمانشاه هزینه کرده است.

خدرویسی به تعامل کمیته امداد استان کرمانشاه با موسسات کاریابی برای ایجاد اشتغال پایدار و به کار گمارده شدن مددجویان زیر پوشش در مشاغل مختلف اشاره و تصریح کرد: امسال برای 400 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان کاریابی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش کاریابی برای مددجویان و تعامل با کارفرمایان بیش از 530 میلیون ریال اعتبار از منابع امدادی هزینه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مهارت آموزی و کاریابی برای مددجویان به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود، بیان: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندی مددجویان در ابعاد اقتصادی است که لازمه این امر فراگیری مهارت‌های شغلی توسط آنان است.

خدرویسی در پایان از تمامی مددجویان مستعد اشتغال در سراسر استان دعوت کرد که برای فراگیری مهارت‌های شغلی و استفاده از تسهیلات اشتغال کمیته امداد به دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار