طی مراسمی از برگزیدگان ورزشی جشنواره فیروزه با حضور حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، دکتر اکرم حضرتی عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، دکتر سهرابی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری و جمع کثیری از بانوان ورزشکار تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 02 November 2015

به گزارش  تابناک تبریز ، در این مراسم حجت الاسلام حمیدی ضمن قدردانی از دست اندکاران این برنامه بیان داشت، در مجموعه شهرداری تبریز و در حوزه بانوان اهداف و سیاست گذاری های اتخاذ شده ایجاد فضای شور و نشاط و سلامت خانوداه ها در قالب انواع برنامه های علمی ، آموزشی و ورزشی می باشد.

وی افزود؛ انتظاری که ما از شما جوانان عزیز داریم این است که ، در کنار ورزش و تندرستی در اخلاق، رفتارهای اجتماعی و منش های انسانی نیز جزء برترین های جامعه اسلامی باشید.

در ادامه دکتر حضرتی نیز ضمن تسلیت ایام محرم وقدردانی از عوامل اجرایی این برنامه اظهار داشت؛ مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز تمامی اهتمام خود را به کار بسته است که در جلو گیری از آسیب های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی که دشمنان اسلام و ایران به آن هم قسم شده است با اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در برابر تمامی هجمه ها، مقاومت و ایستادگی داشته باشد که در اینجا شایسته است از همین مجموعه فرهنگسرای الغدیر نیز نام ببریم که در ارائه فعالیت های فرهنگی و آموزشی و پرکردن اوقات فراغت خانواده ها، علی الخصوص قشر جوان اهتمام گسترده ای را به کار بسته است که نهایت تشکر و قدر دانی از مدیریت و پرسنل خدوم این مجموعه را داریم.

در انتهای برنامه با اهدای جوایزی از بانوان برگزیدگان ورزشی جشنواره فیروزه تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است طی برنامه مشابهی از برگزیدگان ورزشی جشنواره فیروزه در بخش مردان نیز با حضور دکتر اصغر عابدزاده و مهندس سعید حاجی زاده از اعضای شورای شهر تبریز قدردانی بعمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار