مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد در عرصه فرشبافی تا سقف 150 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 19 October 2015
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد در عرصه فرشبافی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

حسین خدرویسی در گفتگو با خبر اظهار داشت: طی ۶ ماهه اول امسال ۷۵۷ مددجوی کمیته امداد استان کرمانشاه در زمینه تولید فرش و گلیم فعالیت داشته اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه افزود: از این تعداد مددجو ۶۸۰ نفر به کار تولید فرش اشتغال داشته و ۷۷ نفر نیز در رشته گلیم بافی فعالیت کرده اند.

وی از تولید بیش از ۵۰۰ متر مربع فرش توسط این مددجویان به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در راستای کمک به مددجویان، فرش های تولیدی آنها توسط کمیته امداد استان کرمانشاه خریداری و در بازارهای آزاد استان عرضه می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان در عرصه فرش بافی ارائه می شود، افزود: علاقمندان به فعالیت در این عرصه می توانند از آموزش های کمیته امداد بهره مند شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: طی قرارداد و تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای استان منعقد شده است افراد مددجو و نیازمند می توانند از خدمات آموزشی رایگان پایگاه های آموزشی کمیته امداد کرمانشاه برخوردار شوند.

وی یادآور شد: با در نظر گرفتن آموزشهای بلند مدت توسط این نهاد برای هر مددجو بالغ بر یک میلیون تومان هزینه از محل منابع امدادی صرف می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: در ۶ ماه ابتدایی امسال ۷ هزار و ۳۸۷ مددجو از آموزش های فنی حرفه ای و مهارت آموزی برای پایدارسازی و توسعه حرفه آموزی بهره مند شده اند که عمده آنها را دانش آموزان دبیرستانی تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار