مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌های کرمانشاه که در روز یکشنبه در مناطق کوهستانی نمود بیشتری دارد احتمالا تشدید شده و با تگرگ همراه شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 10 June 2023

ابتدای این هفته بارش تگرگ در کرمانشاه محتمل استفیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کم رطوبت طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: این موج علاوه بر رشد ابر در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد و رعد و برق برای استان کرمانشاه در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش، که در روز یکشنبه و مناطق کوهستانی نمود بیشتری دارد ممکن است شدید شده و با بارش تگرگ نیز همراه شود.

وی گفت: تشدید وزش باد در منطقه احتمالا طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا (یکشنبه) هوای استان کرمانشاه را به خصوص در مناطق غربی غبارآلود می‌کند.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: به دنبال این وضعیت از روز دوشنبه تا پایان هفته پدیده قابل توجهی برای استان کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.

وی تشریح کرد: دمای هوا که امروز و فردا تغییر چندانی نخواهد داشت در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه به طور نسبی افزایش و در دو روز پایانی هفته جاری مجددا کاهش می‌یابد.

دولتشاهی تاکید کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ١٣ و حداکثر ٣٢ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و در این بازه زمانی کوزران با کمینه دمای ٩ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و خسروی با بیشینه دمای ۴٢ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان کرمانشاه گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار