رئیس کل دادگستری کرمانشاه مطرح کرد؛
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید به وضعیت و روند درمان بیماران خاص استان کرمانشاه به صورت ویژه توجه کرده و تا جایی که ممکن است مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 09 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه شامگاه روز گذشته نشستی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه  و به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با دعوت از مسئولین مرتبط خصوصا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی، بیمه و جمعی از بیماران خاص از جمله بیماران سرطانی به منظور رسیدگی به مشکلات آن‌ها برگزار شد.

پرویز توسلی زاده در این نشست اظهار کرد: وظیفه انسانی حکم می‌کند به مشکلات این افراد با نگاه خاص توجه کنیم و تا جایی که ممکن است این مشکلات را مرتفع کنیم.

بر اساس مصوبات این نشست مقرر شد ٢ روز در ماه آزمایشگاه مرکزی به این بیماران اختصاص پیدا کند و تا پایان مرداد ماه دستگاه سونوگرافی ویژه این افراد تهیه شود که معاونت غذا و دارو در حال پیگیری این موضوع است.

مشکلات مطرح شده در حوزه تهیه دارو در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه مقرر شد علاوه بر داروخانه‌های موجود یک داروخانه ویژه (داروخانه هلال احمر) به این امر اختصاص پیدا کند.

پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه هم در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که گاهی تا ۶ ماه به طول می‌انجامد و مقرر شد با نگاه خاص حداکثر ظرف یک ماه هزینه‌های درمانی پرداخت شود.

مصوبات این نشست شامل تهیه دستگاه پت اسکن ویژه بیماران سرطانی است که مقرر شد تا پایان شهریور ماه این دستگاه در مرکز استان کرمانشاه تهیه شود.

تسریع تامین اجتماعی در خصوص از کار افتادگی بیماران شاغل، اختصاص ٢ مرکز برای سونوگرافی به این بیماران، اختصاص کد مخصوص به بیماران خاص جهت ویتامین تراپی از دیگر مواردی بود که مقرر شد در کمترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی و انجام شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار