معاون استاندار کرمانشاه:
معاون سیاسی استانداری کرمانشاه گفت: پارک موجود در باغ ملی سنقر که محل استقرار کانون پرورشی شهرستان است برای حضور کودکان متناسب سازی شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 08 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی اظهار کرد: شهرستان سنقر در مشارکت سیاسی رتبه نخست را در استان کرمانشاه داشته و همواره در فضا‌های سیاسی پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: نسبت بسیاری جرائم در این شهرستان کاهشی است، اما در زمینه مسائل اجتماعی با معضل حاشیه نشینی مواجه هستیم و محله سرچقا در نزدیکی فرمانداری با وضعیت نامناسبی همراه است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بافت فرسوده و پاتوق فعال فساد در این محله وجود دارد که غیر قابل قبول است و باید توسط شورای تامین پیگیری شود.

وی گفت: تخریب این پاتوق‌ها راهکار قانونی دارد، مسجد این محله هم بلااستفاده مانده که تعیین تکلیف آن از سوی اوقاف ضروری است.

شعبانی به پیگیری وضعیت مهمان شهر هجرت هم اشاره کرد و گفت: شهرک امامِ سنقر هم باید توسط مسکن و شهرسازی تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: متکدی در شهرستان سنقر کم است، اما متکدی پاکستانی و غیر بومی در شهر وجود دارد که باید توسط شهرداری پیگیری شود.

وی تشریح کرد: باغ ملی که محل استقرار کانون پرورش فکری سنقر است دارای یک هزار و ۴٠٠ عضو است و پارک این محل وسیله بازی ندارد لذا باید با حضور کودکان متناسب سازی شود.

شعبانی تاکید کرد: جوانان مستعدی در شهرستان سنقر وجود دارد که از عدم استفاده دستگاه‌ها و فرمانداری از ظرفیت شان گله‌مند بودند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار