دادستان کرمانشاه خبر داد؛
دادستان کرمانشاه گفت: به دنبال سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس و مدیر این بیمارستان به دادسرا احضار شدند.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 08 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به ماجرای سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، اظهار کرد: از حدود سه هفته پیش به دنبال سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیوتراپی این بیمارستان، موضوع بصورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تاکنون سه نفر از کادر بیمارستان به عنوان متهمان این پرونده دستگیر شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین به منظور بررسی بیشتر این پرونده، صبح امروز بازدیدی میدانی از بیمارستان امام رضا (ع) داشتیم که در آن چگونگی سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیوتراپی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در رابطه با این پرونده کوتاهی و قصور مسئولین بیمارستان محرز شده، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه سارقین به راحتی توانستند دست به سرقت بزنند، کوتاهی مسئولین ذیربط کاملا مشهود است.

بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا (ع)

کرمی تشریح کرد: در این راستا، دستور بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا صادر شد.

وی اضافه کرد: همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رئیس و مدیر بیمارستان هم به دادسرا احضار شدند و درصورتی که طی مهلت قانونی در دادسرا حضور پیدا نکنند، حکم جلب آن‌ها نیز صادر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار