معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتابهای درسی برای دانش آموزان پایه های ورودی از پنجم تیر آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 08 June 2023

آغاز  ثبت سفارش کتب درسی پایه های ورودی

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از صدا و سیما فردین یاوری گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی  کتابهای درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) از پنجم تیرماه آغاز و  تا دهم شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان میان پایه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲  از نهم اردیبهشت آغاز شده است گفت: زمان ثبت سفارش برای این دسته از  دانش آموزان  تا ۲۶ خرداد است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه  افزود: دانش آموزان در صورت نیاز از ۱۸ تیرماه تا ۱۸ شهریور می توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.

وی افزود: ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در همه دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی: https://my.gov.ir، پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی: https://my.medu.ir و سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی : www.irtextbook.ir انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار