عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: میانگین اجرای طرح هادی در شهرستان سنقر و کلیایی نسبت به شاخص استانی کمتر است و باید در سفر امروز مورد بحت و بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 08 June 2023

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه،  اظهار کرد: مواردی که در این سفر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد شامل راه سنقر به کرمانشاه است که یک چالش جدی برای مردم محسوب می‌شود و باید بر اساس جلسات بعدی و زمان تعیین شده امسال مردم از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

وی افزود: بافت فرسوده، اشتغال (تسهیل گری تسهیلات، وام و اعتبارات حوزه اشتغال) از موضوعات مهم دیگر است که در همین راستا برخی واحد‌ها برای ایجاد ظرفیت و اشتغال‌زایی اقداماتی داشتند، اما هنوز وارد مدار تولید نشده است.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: راه‌های روستایی هم یک چالش جدی است که باید با کمک اعتبارات استانی حل شود، سنقر در مسیر سفر عتبات و عالیات قرار دارد و می‌توان در این حوزه از اعتبارات و سرفصل‌های اربعین بهره برد.

وی به اجرای طرح هادی در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی در سنقر نسبت به میانگین استانی شاخص پایین‌تری دارد که قرار است در این جلسه اعتبار خاصی از اعتبارات استانی برای این موضوع لحاظ کنند.

حسینی کیا تشریح کرد: در حوزه کشاورزی به مدت ٢ سال اعتبار آبیاری نوین و قطره بارانی در این شهرستان صفر است که این خط انتقال‌ها باید با کمک اعتبارات ملی و استانی انجام شود.

وی تاکید کرد: مطالعات حدود سه هزار کیلومتر از خطوط انتقال انجام شده، اما اعتباری برای آن وجود ندارد که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار