سرپرست گمرک کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: صادرات کالا با ٧٠ هزار کامیون از مرز‌های کرمانشاه به کشور عراق انجام شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 02 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: در دو ماهه نخست از سال جاری ٧٠ هزار و ٢٧٧ دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه کالای خود را به خارج از کشور صادر کردند.

وی افزود: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ٢٨ هزارو ۶۶٣ دستگاه کامیون بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

مدیرکل حوزه گمرکات استان کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در دو ماهه نخست سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه را ١۶ هزار و ١١۵ دستگاه عنوان کرد.

وی تعداد کامیون‌های عبوری از گمرکات سومار، شوشمی و شیخ صله را به ترتیب ٩ هزار و ٣۴٢ دستگاه، ١٠ هزار و ١٣٩ دستگاه و ۶ هزار و ١٨ دستگاه عنوان کرد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه حجم کالای صادراتی توسط این تعداد کامیون را ۴۵٨ میلیون و ٢۶٩ هزار و ٧۴٧ دلار کالا به وزن یک میلیون و ١٧٠ هزار و ٢٩٩ تن عنوان کرد.

عباس زاده تاکید کرد: عمده کالا‌های صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و.. است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار