مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اجرای پروژه روکش آسفات راه‌های شریانی منتهی به مرز خسروی و استان ایلام به‌میزان ۱۸۰ کیلومتر را از جمله پروژه‌های اربعین دانست.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 31 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : هم اکنون ۱۵ اکیپ به‌منظور انجام روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه فعال و مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اصلاح و رفع ۱۲ نقطه پرحادثه در محور‌های اصلی و شریانی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ساخت تقاطع‌های درکه، سلطان‌آباد، کارخانه سیمان و تویسرکان به‌صورت زیرگذر باکسی از مهمترین پروژه‌های این اداره کل جهت تردد ایمن زوار اربعین است.

وی افزود: ایمن سازی محور بزرگراه کربلا با نصب نیوجرسی در مسیر بزرگراه به مقدار ۳۰ کیلومتر و انجام عملیات خط کشی به‌میزان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر را از دیگر پروژه‌های ایام اربعین است.

کرمی افزود: پیش از فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین، پروژه‌هایی نظیر: سیستم روشنایی نقطه‌ای در ۱۶ نقطه دارای تصادف، بروزرسانی و نصب سیستم روشنایی در گردنه بیدسرخ شهرستان کنگاور به طول ۶.۵ کیلومتر احداث خواهند شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار