سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: ارزش و افزایش ١٨ درصدی وزن کالاهای صادراتی در ٢ ماهه نخست سال جاری از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه ١٢ درصد رشد یافت.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 28 May 2023

رحمت الله جلیلیان

علی اصغر عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ٢ ماهه نخست سال جاری ۴۶۶ میلیون و ٩۵٨ هزارو ٩۴٨ دلار کالا به وزن یک میلیون و ١٩٢ هزارو ۵٩٣ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش دوازده درصد و از حیث وزن رشد ١٨ درصدی داشته است.

وی افزود: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و.... عنوان کرد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به آمار ٢ ماهه واردات گمرکات استان کرمانشاه، تصریح کرد: در ٢ ماهه سپری شده از امسال در مجموع سه میلیون و ۵١۵ هزارو ٨۴٨ دلار کالا به وزن ٢۶٨ تن از طریق گمرکات کرمانشاه و پرویزخان وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ٣٠ درصد و از حیث وزن ٨٩ درصد کاهش داشته است.

عباس زاده تاکید کرد: عمده کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را پرایمری ریفرمر، دستگاه تولید لبنیات و دیزل ژنراتور، سایبان باغبانی، کاتالیست تری اتیل آلومینیوم، کو پلی اتیل ونیل ستات و ...عنوان کرد. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار