نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با وزیر کشور گفت: بیکاری مهمترین معضل کرمانشاه است لذا از دولت خواستار اقدامات جهادی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 26 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه صبح امروز (جمعه) وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که استاندار کرمانشاه هم حضور داشت، آیت الله علماء اظهار کرد: مهمترین مشکل استان کرمانشاه بیکاری جوانان است لذا از دولت درخواست می‌کنم با همه توان و به صورت جهادی نسبت به رفع معضل بیکاری اقدام کنند.

وی به اهمیت مرز خسروی به عنوان قدیمی ترین مرز با کشور عراق اشاره کرد و افزود: باید تمهیدات لازم برای رونق این مرز انجام شود، چرا که با توجه به زیر ساخت های مناسب استان کرمانشاه، در صورت تردد گسترده زائران اربعین حسینی (ع) از مرزهای این استان، رونق و شکوفایی اقتصادی را ایجاد می‌کند.

وحیدی در ادامه این دیدار اظهار کرد: در اربعین حسینی (ع) امسال، کرمانشاه و مرز خسروی رونق بیشتری می‌گیرد و تلاش ما تامین تسهیلات و امکانات مورد نیاز برای زائران حسینی (ع) است که از مرز خسروی تردد می کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: استاندار کرمانشاه کارهای خوبی در استان انجام داده و همین منجر به پیشرفت و توسعه بیشتر کرمانشاه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار