معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از معافیت از خدمت سربازی افرادی خبر داد که دارای سه فرزند و بیشتر هستند.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 26 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سرهنگ «مسعود همتی» اظهار داشت: تمام مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام و در صورت طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

وی افزود: این مقررات تا پایان سال ۱۴۰۴ اجرایی بوده و از ابتدای خردادماه رسیدگی به درخواست ها آغاز شده است.

همتی تصریح کرد: مشمولان واجد شرایط معافیت مذکور لازم است با به همراه داشتن مدارک لازم اعم از اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر یا همسران و فرندان، آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: به تمام درخواست ها پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت رسیدگی می شود و متقاضیان جهت طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج به سپاه استان محل سکونت معرفی و پس از طی دوره های مذکور کارت معافیت دریافت می کنند.

وی افزود: سربازان حین خدمتی که در شمول این مقررات قرار گرفته اند نیز در صورت سپری نمودن دوره آموزش رزم مقدماتی و پس از احراز شرایط از خدمت ترخیص و کارت معافیت عنایات رهبری دریافت می کنند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار