معاون سیاسی استانداری کرمانشاه:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در تلاش هستیم نهایت آسایش، راحتی و امنیت را برای زوار اربعین حسینی (ع) فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 25 May 2023
علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه نشست وزیر کشور در مرز خسروی، اظهار کرد: در این نشست ضمن بررسی مشکلات موجود ظرفیت‌های ایجاد شده در مرز خسروی از سال گذشته از جمله گسترش سایه‌بان، ایجاد راه جدید برای تردد زوار، آلات رفاهی، مواکب تفریحی و مجتمع رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تغییر مسیر بررسی شد، افزود: امیدواریم امسال با تمهیدات اتخاذ شده اربعین باشکوهی داشته باشیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم نهایت آسایش، راحتی و امنیت را برای زوار اربعین حسینی (ع) فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به عریض تر شدن راه ورودیِ مرز خسروی به عرض ٢٠ الی ٢۵ متر، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های ما ٢۴ ساعته شدن تردد زوار است که در حال مذاکره با طرف عراقی در این زمینه هستیم.

وی گفت: در حال حاضر مرز خسروی ٢۴ ساعته است اما باید زیرساخت امنیتی، حمل و نقل و مواکب فراهم شود، طرف عراقی در همین راستا در کمیته مشترک  قول‌هایی داده است.

شعبانی از حضور دستگاه‌های مختلف برای ایجاد و فراهم آوردن امکانات در مرز خسروی خبر داد و تاکید کرد: در خاک عراق کمبود امکانات داشتیم که در همین راستا در منظریه ٨٠ سرویس بهداشتی در حال احداث است.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار