مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج ناگایداری که جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده از امروز (پنجشنبه) تا بعد از ظهر روز شنبه سبب بارش باران و وزش باد در استان کرمانشاه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 25 May 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، موج ناپایدار حاکم در منطقه از امروز (پنجشنبه) تا بعد از ظهر روز شنبه جو استان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: این موج ضمن کاهش نسبی دمای روزانه به تناوب سبب رگبار باران همراه با وزش باد و رعد و برق در استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: بارش که در روز جمعه به خصوص طی ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب و در نیمه شمالی و نواحی مرکزی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و رواناب نیز همراه گردد.

وی گفت: شایان ذکر است احتمال اینکه وزش باد طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا هوای استان کرمانشاه را به ویژه در مناطق مرزی غبارآلود نماید دور از انتظار نیست.

دولتشاهی تاکید کرد: انتظار داریم دمای هوای کرمانشاه در خنک‌ترین ساعت به حداقل ١۴ و فردا در گرم‌ترین ساعت به حداکثر ٢٨ درجه سانتیگراد برسد که نسبت به هوای امروز (پنجشنبه) هوای فردای کرمانشاه یک درجه خنک‌تر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار