مدیرکل راهداری کرمانشاه:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: افراد می‌توانند تخلفات حوزه حمل بار از سوی شرکت‌های تعاونی از جمله دریافت هزینه نامتعارف را به شماره تماس ١۴١ اطلاع رسانی نمایند.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 25 May 2023

رحمت الله جلیلیان

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص نبودِ نرخنامه برای حمل بار از سوی شرکت‌های تعاونی و دریافت مبالغ نامتعارف از سوی آن‌ها، اظهار کرد: برای پاکت‌هایی که به انبارداري تعاونی‌ها تحویل داده می‌شود نرخی تعیین نشده اما بر اساس عرف از گیرنده هزینه‌ای دریافت می‌شود.

وی افزود: در صورتی که در این زمینه اجحافی صورت گرفته و مبالغ نامتعارفی دریافت شود، پل ارتباطی اداره کل راهداری با مردم شماره تماس ١۴١ است و همچنین افراد می‌توانند شکایت خود را به صورت حضوری به راهداری منتقل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعا مواردی که در استان کرمانشاه و تحت نظارت اداره کل راهداری باشد مورد پیگرد قرار گرفته و شرکت یا راننده بابت آن احضار می‌شوند.

وی درباره شرکت تعاونی‌هایی که مربوط به استان کرمانشاه نبوده و دچار تخلفاتی از این دست شوند، خاطرنشان کرد: اگر انبارداری متعلق به استان دیگری باشد، حواله انبار، بلیط و.. با مستندات به استان مبدأ منتقل شده و با شرکت متخلف برخورد می‌شود.

کرمی در خصوص ضرورت تعیین نرخنامه برای جابه جایی بار از سوی شرکت‌های تعاونی عنوان کرد: تکلیف قانونی برای جابه‌جایی بار به این شرکت‌ها محول نشده که نرخنامه برای آن‌ها تعیین شود.

وی تاکید کرد: ساماندهی این مورد به نوعی دخالت در حوزه حمل بار و پست شده و ایجاد مشکل می‌کند اما این مورد را به عنوان یک مطالبه مردمی می‌توان در سطح کشور مطرح نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار