فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از انهدام باند 6 نفره سارقان مسلح سیم برق در این شهرستان و کشف تعدادی سلاح و مهمات از آن ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ 23 May 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب حین گشتزنی در یکی از روستاهای شهرستان  متوجه تخریب کابل های برق روستا شده و در حالی که مشغول بررسی موضوع بودند به سمت آن ها تیراندازی صورت گرفت.
 
وی تصریح کرد: پس از این اتفاق، ماموران انتظامی هم با رعايت جوانب احتياط و قانون بكارگيري سلاح به سمت افراد مهاجم تیراندازی و اقدام همه جانبه ای برای دستگیری عاملان سرقت و تخریب سیم برق و تیراندازی به سمت پلیس آغاز شد.
 
سرهنگ مبارکی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد 169 متر كابل برق توسط سارقان مسلح به سرقت رفته و 205 متر كابل هم تخريب شده است.
 
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت در کرمانشاه و یکی از شهرهای استان های همجوار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی حساب شده همگی آن ها را دستگیر کردند.
 
وی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان مسلح، 5 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، 419 عدد فشنگ و یک عدد فلزیاب غیرمجاز کشف شد.
 
سرهنگ مبارکی یادآوری کرد: اعضای باند در بازجویی ها به ارتکاب 17 فقره سرقت سیم برق اعتراف عنوان و کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.
 
رئیس پلیس اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار