امام جمعه پاوه از فرماندار این شهرستان خواست، استقلال در عمل، قاطعیت و شجاعت در کار را سرلوحه کار قرار دهد و از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها برای پیشبرد و توسعه شهرستان استفاده کند.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 23 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه صبح امروز به همراه جمعی از روحانیون شهرستان با حضور در فرمانداری با علیرضا حیدری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه ۱۰۴ مسجد در شهرستان وجود دارد و هر جمعه در مجموع شهر و روستا ۳۶ نماز جمعه برگزار می‌شود به اهمیت و نقش امامان جمعه و لزوم توجه به آن‌ها اشاره کرد.

امام جمعه پاوه با تاکید بر تعامل موثر و سازنده بین ادارات و برنامه‌ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهرستان خواستار توجه جدی به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و تقویت این حوزه‌ها شد.

وی ارتباط موثر آموزش و پرورش با مساجد و تاثیر آن بر نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی را اقدامی مهم در عرصه جهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: پیوند نظام تعلیم و تربیت با مساجد به دلیل جایگاه رفیعی که در اجتماع دارد می‌تواند فرهنگ عمومی را بازسازی کند.

قادری تصریح کرد: این مهم مستلزم وجود متولیان توانمند، آگاه و بصیر در حوزه اداره مساجد و نظام تعلیم و تربیت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش چند توصیه مهم به فرماندار پاوه داشت و گفت: انتظار از فرماندار تلاش و کوشش و پیگیری و خدمت بیش از پیش به مردم است.

 وی توصیه کرد: استقلال در عمل ، قاطعیت و شجاعت در کار را سرلوحه کار قرار دهد و از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها برای پیشبرد و توسعه شهرستان استفاده کند.

استفاده از رهنمودهای ماموستا ملاقادر قادری نقشه راه ما و تیم مدیریتی شهرستان است 

علیرضا حیدری، سرپرست فرمانداری پاوه نیز در این دیدار با بیان اینکه همیشه روحانیت برای وی جایگاه ویژه و خاص دارد، اظهار کرد: حقیقتا ماموستا قادری یک ستون و راس خیمه انقلاب در منطقه است.

حیدری با اشاره به جریانات چند ماه اخیر کشور و منطقه به نقش بی‌بدیل حاج ماموستا ملا قادر قادری در ثبات و آرامش شهرستان در این برهه حساس، گفت: سلامت پاوه به برکت حضور حاج ماموستا ملاقادر قادری در این شهرستان است.

وی ادامه داد: استفاده از رهنمودهای حاج ماموستا ملا قادر قادری نقشه راه ما و تیم مدیریتی شهرستان است.

گفتنی است، در پایان دیگر روحانیون حاضر نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار