مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از سال گذشته تاکنون ۶ هزار و ۸۸ نفر از مددجویان از خدمات حمایتی و درمانی این جمعیت به مبلغ ۸۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 23 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدباقر محمدی» با اشاره به اقدامات خیر خواهانه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در یک سال اخیر، اظهار داشت: بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۱۴ شعبه در سطح استان با وجود یک‌هزار و ۱۷ قلم تجهیزات شامل دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، تخت بیمارستانی، تشک مواج و دیگر اقلام و بهره مندی هزار و ۱۱۴ نفر از مددجویان از تجهیزات به صورت امانی در سطح شعب مشغول به فعالیت است.

وی افزود: در این مدت کمک های مردمی جهت زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه در سطح استان شامل ۳۸ نوع اقلام و تجهیزات غیرنقدی شامل چادر، پتو، وسایل گرمایشی، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی و... و کمک های نقدی به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال جمع آوری و ارسال شد.

محمدی اضافه کرد: همچنین به ۹۰ نفر از مددجویان و بیماران نیازمند مبلغ ۳۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: اعزام کاروان‌های سلامت و ویزیت رایگان و اهدای دارو به مردم در مناطق کم برخوردار به تعداد ۴۰ کاروان و ویزیت ۴ هزار و ۴۸۴ نفر در طول سال گذشته از اقدامات دیگر معاونت داوطلبان به شمار می رود.

محمدی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۹ هزار و ۸۴۳ بسته و با ارزش ۴۹ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در طول سال ۱۴۰۱، ادامه داد: ۳ هزار و ۱۲۲ واحد خون نیز توسط داوطلبان استان با مشارکت انتقال خون استان اهدا شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار