معاون بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از ساماندهی یک هزار و ٢٠٠ نفری معتادین متجاهر در مراکز نگهداری بهزیستی ِ استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 23 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
مسعود پایدار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ساماندهی معتادین متجاهر محله آقاجان پس از پاکسازی و تخریب منازل فاقد مالک این محله، اظهار کرد: برخی از این افراد دو ماه پیش از آغاز عملیات تخریب منازل از سوی کلانتری سعدی شماره ١۶ در محله آقاجان جمع آوری و در با اخبار بهزیستی ساماندهی شدند.

وی افزود: مرحله دومِ این عملیات، ساماندهیِ مکان زندگی این افراد یعنی ۶٠ الی ٧٠ درصد منازل فاقد مالک محله آقاجان بود.

معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد:
این اماکن توسط شهرداری به فضای سبز و مراکز ِ گذران اوقات فراغت به منظور غنی سازی محل تبدیل می‌شوند.

وی در خصوص بانوانِ معتادی که ساماندهی شدند، گفت: این بانوان هم‌اکنون در مرکز چشمه سفید که با تمام توان فعال است، نگهداری می‌شوند و مرکز دیگری انتهای محله مسکن برای بانوان معتاد وجود دارد که از ظرفیت آن هم بهره‌مندی می‌شود.

پایدار با اشاره به مشکلاتی که در حوزه اعتیاد و بی‌خانمان ها وجود دارد، تشریح کرد: علاوه بر بهزیستی و شهرداری ٢٢ ارگان دیگر در بحث ساماندهی معتادین متجاهر نقش دارند و لازم است در این امر بسیار مهم مشارکت کنند و با توجه به اینکه شرایط استان کرمانشاه ویژه است، همت و تلاش مضاعفی در این زمینه لازم است.

وی تاکید کرد: امسال نسبت به سال گذشته تعداد بیشتری از معتادین متجاهر در کرمانشاه سامان‌دهی شدند و این میزان در سال گذشته ۵٠٠ نفر و در سال جاری یک هزار و ٢٠٠ نفر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار