مدیرکل زندان‌های کرمانشاه:
مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در خرداد ماه امسال میزبان برگزاری سیزدهمین مسابقات ورزش‌های زورخانه ای زندانیان سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷ 22 May 2023

بکرمانشاه میزبان  سیزدهمین مسابقات ورزش‌های زورخانه ای زندانیان استبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه پوریانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه پایان خرداد ماه میزبانی سیزدهمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه ای و همچنین کشتی آزاد را بر عهده گرفته است و از سراسر کشور تیم‌هایی برای برپایی مسابقه حضور می‌یابند.

وی افزود: این مسابقات برابر برنامه ریزی از ٢۴ لغایت ٢۶ خرداد ماه به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور ۵٠٠ نفر از زندانیان سراسر کشور، عوامل اجرایی و مهمانان در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل زندان های استان کرمانشاه ادامه داد: از آنجا که سازمان زندان‌ها علاوه بر وظایف قانونی خود از جمله نگهداری زندانی ها، اصلاح و تربیت و پرورش روح و جسم زندانیان را به عنوان یک رسالت بر عهده دارد سال گذشته و امسال برنامه‌های خوبی از سوی سازمان زندان‌ها تدارک دیده شده است.

وی به برگزاری مسابقات کشوری قرآنی در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: اختتامیه مسابقات تئاتر کشوری در استان فارس با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در حال برگزاری است.

وی گفت: از زمان اعلام میزبانی استان کرمانشاه در اواخر اسفند کارگروهی را برای برگزاری مناسب این مسابقات تشکیل دادیم چرا که توقع این بوده که مسابقات در سطح بالا برگزار شود و در دو ماه گذشته در این راستا اقدامات خوبی از سوی اداره کل زندان‌ها و سایر متولیان ورزشی در استان کرمانشاه انجام شد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چندین جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان، هیئت کشتی و ورزش‌های زورخانه ای استان کرمانشاه برگزار کردیم و با همت و ابتکار رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ابتدای اردیبهشت امسال با دعوت از مدیران ٢٠ دستگاه مرتبط جلسه‌ای با ١۵ مصوبه برگزار شد که به صورت مستمر پیگیر اجرای مصوبات هستیم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات طی سال گذشته در استان یزد تشریح کرد: در این مسابقات استان کرمانشاه در رشته ورزش‌های زورخانه ای رتبه نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی تشریح کرد: امسال ٣١ استان برای حضور در مسابقاتِ کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و با تمرینات حرفه ای حاضر می‌شوند ١٠ استان با تیم کامل خواهند آمد و هرمزگان کمترین تیم یعنی پنج نفر همراه را برای شرکت در این مسابقات خواهد داشت. 

پوریانی عنوان کرد:استان کرمانشاه هم با ١٧ نفر و یک تیم کامل در این مسابقات شرکت می‌کند، اواسط اریبهشت ماه مسابقات انتخابی این ورزشگاه در زندان های سراسر کشور برگزار شد، تیم کرمانشاه اکنون در اردوی شبانه روزی در مجموعه زندان مرکزی است و مربیان خوبی همراه تیم است، پیش بینی می‌شود تیم استان کرمانشاه در همه مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گفته وی در بخش ورزش‌های زورخانه ای هر تیم شرکت کننده ۵ نفره است، مسابقات در رشته کشتی پهلوانی در اوزان ٧٠ تا ٨٠، ٨٠  تا ٩٠ و ٩٠ تا ١١٠ کیلوگرم و در ۴رشته کشتی آزاد در اوزان ۶۵، ٧۵، ٨۵ و ٩٧ کیلوگرم
خواهد بود.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه از افتتاح چندین پروژه جهت بالابردن کیفیت زندان در روز ٢۴ خرداد ماه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها خبر داد و گفت: این افتتاح پروژه‌ها شامل فاز دوم زندان اسلام آباد غرب با ظرفیت ٢٠٠ نفر، یک مجموعه ورزشی در اسلام آباد غرب، سردخانه ۶٠ تنی نگهداری مواد غذایی مجموعه چشمه سفید استان کرمانشاه، سالن ورزشی و آشپزخانه صنعتی در زندان سنقر، شعبه دادسرای نظارت بر زندان در زندان مرکزی خواهد بود.

پوریانی تاکید کرد: افتتاح مجموعه بهسازی شده زندان قصر شیرین، افتتاح مجموعه ورزشی اداره کل زندان ها که شامل چند مجموعه ورزشی است، افتتاح بند نظامیان در مجموعه کانون اصلاح و تربیت، بهره برداری از ٢۴ کیلومتر فیبر نوری در پنج زندان استان کرمانشاه، بهره برداری از چند دوربین نظارتی برای نظارت بیشتر بر زندان‌ها از دیگر برنامه‌های اداره کل زندان‌ها استان کرمانشاه همزمان با حضور رئیس سازمان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار