فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان از دستگیری مجرمی خبر داد که به بهانه تجارتی پرسود بیش از ۵۲ میلیارد ریال از ۱۴ شهروند کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 21 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان کرمانشاهی از شخصی به اتهام کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص خود را تاجر و فردی خلاق در کار تجارت معرفی کرده است، گفت: این فرد به بهانه اینکه می‌تواند کالا و مواد خوراکی را زیر قیمت بازار خریداری و سپس آن‌ها را صادر کرده و با قیمتی مناسب به فروش برساند، اعتماد قربانیان را جلب کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجرم با همین شگرد مبلغ ۵۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از ۱۴ نفر کلاهبرداری و سپس متواری شده بود.

سردار حاجیان تصریح کرد: کارآگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و در تحقیقات خود دریافتند این فرد به جرم دیگری در زندان به سر می‌برد که با هماهنگی مقام قضائی این فرد به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: مجرم دستگیر شده در بازجویی‌ها به کلاهبرداری ۵۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریالی از ۱۴ شهروند کرمانشاهی به بهانه تجارت پرسود اعتراف کرد.

سردار حاجیان در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی کلاهبردار به دستگاه قضائی خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار