مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از بهره‌مندی بیش از ۶ نفر از خدمات حمایتی هلال احمر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 21 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدباقر محمدی با اشاره به اقدامات خیر خواهانه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در یک سال اخیر، اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۱۴ شعبه در استان با وجود یک هزار و ۱۷ قلم تجهیزات شامل دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، تخت بیمارستانی، تشک مواج و دیگر اقلام و بهره مندی یک هزار و ۱۱۴ نفر از مددجویان از تجهیزات به صورت امانی در سطح شعب مشغول به فعالیت است.

وی افزود: در این مدت کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه در استان کرمانشاه شامل ۳۸ نوع اقلام و تجهیزات غیرنقدی شامل چادر، پتو، وسایل گرمایشی، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی و… و کمک‌های نقدی به مبلغ چهار میلیارد و ۸۷ میلیون ریال جمع آوری و ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین به ۹۰ نفر از مددجویان و بیماران نیازمند مبلغ ۳۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه اختصاص یافت.

محمدی بیان کرد: اعزام کاروان‌های سلامت و ویزیت رایگان و اهدای دارو به مردم در مناطق کم برخوردار به تعداد ۴۰ کاروان و ویزیت چهار هزار و ۴۸۴ نفر در طول سال گذشته از اقدامات دیگر معاونت داوطلبان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۹ هزار و ۸۴۳ بسته و با ارزش ۴۹ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در طول سال ۱۴۰۱، ادامه داد: سه هزار و ۱۲۲ واحد خون نیز توسط داوطلبان استان با مشارکت انتقال خون استان اهدا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار