سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۲۲۳ واحد صنعتی متقاضی گاز در استان کرمانشاه امسال گازرسانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 20 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم ناصر حسینی اظهار داشت: هم‌اکنون 17 شهرک صنعتی و 3162 واحد صنعتی در استان کرمانشاه از گاز طبیعی برخوردارند و به 223 واحد صنعتی متقاضی گاز در سال 1402 گازرسانی خواهد شد.

وی عنوان کرد: هر واحد صنعتی دیگری نیز که متقاضی گاز شود گازدار می‌کنیم و این آمادگی وجود دارد زیرا اعتقاد داریم این امر به رشد تولید و پیشرفت اقتصاد استان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

حسینی با اشاره به نامگذاری سال 1402 توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» گفت: شعار سال 1402 یک شعار بسیار دقیق است که نیاز اصلی جامعه امروز ما را بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام نهادها و دستگاه‌های دولتی و عموم مردم باید به سهم خود در راستای عملی کردن این شعار تلاش کنند افزود: شرکت ملی گاز ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند در رشد تولید، نقش بسزایی ایفا کند.

حسینی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده درست و بهینه از منابع نفت و گاز کشور عنوان کرد: بهترین شکل استفاده از گاز، مصرف آن در جهت رشد تولید، ایجاد اشتغال، ایجاد ارزش افزوده و خلق ثروت است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گسترش گازرسانی به صنایع و بهره‌مند شدن واحدهای تولیدی و صنعتی از سوخت ارزان و پاک گازطبیعی را یکی از زمینه‌های بسیار مهم و مؤثر در افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده محصولات دانست و گفت: این مهم در سال جدید در شرکت گاز استان کرمانشاه، به جد دنبال خواهد شد.

وی افزود: آمادگی داریم در زمینه‌های مختلف همچون گسترش و تقویت سیستم گازرسانی به صنایع، بهینه‌سازی واحدهای صنعتی درجهت کاهش مصرف گاز، انجام تحقیقات مشترک در زمینه مصرف بهینه و سرمایه‌گذاری در این زمینه و پرداخت برخی از هزینه‌های نوسازی و تعمیر تجهیزات مؤثر در کاهش گاز، با واحدهای صنعتی استان همکاری کنیم.

حسینی گفت: امسال با هدف اینکه یک سال بیادماندنی برای شرکت گاز استان کرمانشاه رقم بخورد، ذیل شعار مقام معظم رهبری، شعار«ارتقای بهره‌وری، تکمیل گازرسانی»، برای شرکت گاز استان کرمانشاه انتخاب شده تا در یک چارچوب منسجم و مشخص برای دستیابی به اهداف و تحقق برنامه‌های‌مان تلاش کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار