مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از انعقاد تفاهمنامه فی‌مابین پالایشگاه کرمانشاه و یک شرکت دانش بنیان داخلی با هدف کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه همکاری در نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز و پتروشیمی منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 20 May 2023

پالایشگاه نفت کرمانشاه به دنبال کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی است

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از شرکت پالایش نفت کرمانشاه «محمدرضا امامی‌نیا» روز شنبه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی در جمع خبرنگاران افزود: در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی و با حضور مهندس «جلیل سالاری» معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی ما بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت دانش بنیان آذرانرژی تبریز منعقد شد.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای طرحی به منظور کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه منعقد شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه ادامه داد: قطعا با اجرای این طرح، ضمن تولید محصول با کیفیت تر در پالایشگاه کرمانشاه، به سودآوری این مجموعه تولیدی نیز کمک قابل توجهی خواهد شد.

امامی‌نیا خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن مدیریت بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه تاکنون طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای ارتقاء کیفی محصولات تولیدی به مرحله اجرا درآمده و در مجموع نگاه مدیریت این شرکت، توسعه و ارتقاء همه جانبه پالایشگاه کرمانشاه است.

وی همچنین تصریح کرد: اکنون روزانه بیش از ۲۰ هزار بشکه انواع فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه نفت کرمانشاه تولید می شود.

پالایشگاه کرمانشاه با بیش از ۱۰۰ سال قدمت بعد از پالایشگاه آبادان قدیمی ترین پالایشگاه کشور است و ۲۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ در یک مزایده به بخش خصوصی واگذار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار