مدیرکل محیط زیست کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی ایستگاه‌ها شاخص کیفی هوا تا ساعت یازده صبح امروز (شنبه) در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب حالت هشدار و ناسالم را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 20 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت شاخص آلودگی هوا تا ساعت یازده صبح در ایستگاه کرمانشاه عدد شاخص ١۵٣ رنگ قرمز و ناسالم  (وضعیت هشدار) را نشان می‌دهد.

وی افزود: ایستگاه شهرستان پاوه عدد شاخص ٧٢ رنگ زرد و سالم (وضعیت استاندارد) و ایستگاه شهرستان کنگاور هم عدد شاخص ٩٣ رنگ زرد و سالم (وضعیت استاندارد) را نمایش می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در ایستگاه اسلام آباد غرب عدد شاخص را ١١٨ اعلام کرد و گفت: این عدد در شهرستان اسلام آباد غرب رنگ نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس (وضعیت هشدار) را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: ایستگاه قصرشیرین عدد شاخص ٩٧ رنگ زرد و سالم (استاندارد) را نمایش می‌دهد، برای شهرستان‌هاي گیلانغرب و سرپل ذهاب مشابه ایستگاه قصرشیرین وضعیت استاندارد اعلام می‌شود.

جلیلیان در پایان اعلام کرد: در شهرستان‌ها با وضعیت هشدار برای گروه‌های حساس، کودکان و افراد مسن خطرناک اعلام می شود و از تردد های غیر ضرری پرهیز کنند و در صورت تردد از ماسک های فیلتر دار استفاده شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار