مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن روز دختر، گفت: بلیت فیلم «دسته دختران» در سینماهای کرمانشاه نیم بها شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 20 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمد جواد کنجوری اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن روز دختر حوزه هنری انقلاب اسلامی تخفیف ویژه‌ای را برای خانواده‌ها برای تماشای فیلم سینمایی «دسته دختران» در نظر گرفته است.

وی افزود: این فیلم از امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت لغایت سه خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به مدت پنج روز در سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه به صورت نیم‌بها اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه این فیلم داستان رشادت‌ها و حماسه‌سازی دختران قهرمان ایران را به تصویر می‌کشد، تصریح کرد: علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به صورت اینترنتی به سایت: www.gisheh7.ir مراجعه کرده و از این تخفیف بهره‌مند شوند.

به گفته مدیر زنجیره سینماداری مهر استان کرمانشاه «دسته دختران» که با شعار «این رزم را با زن سرودن عاشقانه است» اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد؛ روایت اقتباسی و ناگفته گروهی از زنانی غیور ایرانی در خرمشهر است که برای دفاع از خاک‌شان با اسلحه به خط مقدم جنگ می‌زنند.

کنجوری بیان کرد: نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و صدف عسگری، همراه با حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، محمد صدیقی‌مهر و مهدی حسینی‌نیا بازیگران «دسته دختران» هستند.

وی خاطر نشان کرد: این فیلم محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است که توسط مؤسسه بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار