نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فصل جابه جایی مستاجران گفت: مالکان در اجاره خانه‌های خود به مستاجران خدا را در نظر داشته و سخت نگیرند.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 19 May 2023

رحمت الله جلیلیان

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه‌های این هفته (۳۰ اردیبهشت ماه) نماز جمعه شهر کرمانشاه اظهار کرد: باید سبک زندگی کنونی برای جوانان را تغییر داده و یک سبک زندگی ساده و الهی در پیش گیریم؛ مهریه‌ها و جهیزیه‌ها آسان باشد تا بتوانند ازدواج کنند.

وی افزود: دولت برای تسهیل ازدواج جوانان در تلاش است؛ خانواده‌ها هم با تدبیر با ازدواج جوانان برخورد کنند، زیرا با یک خانه ۳۰، ۴۰ متری هم می‌شود زندگی را آغاز کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: هرچقدر جمعیت کشور ما بیشتر باشد، دنیا بیشتر روی حرف ما حساب باز می‌کند لذا باید در راستای افزایش جمعیت کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در امر ازدواج جوانان و ازدیاد جمعیت برنامه‌های ریزی حکیمانه تری در پیش بگیریم.

وی ضمن بزرگداشت فیلسوف بزرگ جهان اسلام، ملاصدرا در اول خرداد ماه خاطرنشان کرد: در این روز سردار بزرگ قرارگاه حمزه سید شهدا "محمد بروجرودی" به شهادت رسید و باید یاد و خاطره این دانشمندان و سرداران را حفظ کنیم و همچنین سوم خرداد ماه روز فتح خرمشهر یادآور مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی است.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به پیمودن دور جهان در ٨ ماه از سوی نیروی دریایی ایران اسلامی خطاب به جوانان گفت: جهان باید متوجه توانایی و قدرت جمهوری اسلامی ایران شود.

وی در ادامه سخنان خود با توجه به نزدیکی فصل جابه جالیی مستاجران از مالکان درخواست کرد تا در دریافت اجاره بها در حق همشهریان خود رحم کنند و سختگیری نکنند.

آیت الله علما تاکید کرد: مقام معظم رهبری از برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب تهران امسال خرسند بودند و باید در نظر داشت که با وجود گسترش حوزه اطلاعات هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار