مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ساعاتی از امشب تا صبح فردا (دوشنبه) احتمال غبارآلود شدن هوای پاره ای از نقاط استان عمدتا در نواحی مرزی دور از انتظار نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 14 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی تا فردا همچنان شرایط برای تشکیل طوفان های گرد و خاک بر روی صحرای کشور عراق البته با شدتی کمتر از 24 ساعت اخیر فراهم خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس طی ساعاتی از امشب تا صبح فردا احتمال غبارآلود شدن هوای پاره ای از نقاط عمدتا در نواحی مرزی دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه شرایط آرام و پایداری را در سطح استان داریم و طی این دو روز پدیده قابل توجهی برای جو منطقه پیش بینی نمی کنیم.

وی گفت: از نظر وضعیت دمایی در روزهای دوشنبه و سه شنبه تغییر دمایی خاصی برای سطح استان نخواهیم داشت اما از روز چهارشنبه تا پایان هفته مجددا شاهد افزایش دما و گرم تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

دولتشاهی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که دمای هوای کرمانشاه امشب در خنک ترین ساعت و حداقل 11 درجه سانتیگراد و فردا در گرم ترین ساعت و حداکثر به 28 درجه سانتیگراد برسد که نسبت به امروز هوای فردای کرمانشاه دو درجه گرم تر خواهد بود.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار