مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه:
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از کاهش آمار موالید در استان طی فروردین ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تاریخ تولدهای رند در بین خانواده های کرمانشاهی طرفدار زیادی ندارد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 12 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آمار مربوط به تاریخ تولدرند در استان، اظهار کرد: تعداد تاریخ تولدهای رند در استان کرمانشاه آمار چشمگیری را نسبت به کشور به خود اختصاص نداده است و عموم خانواده های کرمانشاهی از روند طبیعی تولد فرزندشان استقبال می کنند.

وی ولادت فروردین 401 را در استان 2 هزار و 125 مورد اعلام کرد و افزود: این آمار در فروردین 402 به 1هزار و 971 نفر رسیده که با روند کاهشی همراه بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه آمار فوت در سال 401 را 1 هزار و 61 مورد عنوان کرد و ادامه داد:
در فروردین امسال این آمار به 1 هزار و 53 مورد تقلیل یافته است.

این مقام مسئول اسامی پرطرفدار پسر را در فروردین امسال به ترتیب آیهان.، محمد آراد آرسام رایان و شاهان اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: بهار، نورا، لیانا، دلسا و نفس اسامی پرطرفدار دختر در فروردین امسال هستند.

خدادادی تاکید کرد: در فروردین امسال 4 هزار و 972 درخواست صدور کارت ملی داشتیم که 4 هزار و 849 کارت ملی صادر و 7 هزار و 552  کارت ملی تحویل شده و در مجموع 139 هزار و 140 هزار درخواست داریم که کارت آن ها هنوز آماده نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار