فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه این شهرستان از نظر رتبه ورزشی جایگاه خوبی در استان کرمانشاه دارد، گفت: با این وجود از نظر امکانات ورزشی وضعیت خوبی نداریم از این رو نیازمند توجه بیشتری برای تامین تجهیزات ورزشی این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 11 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «وحید محمدی» روز پنجشنبه در جلسه ورزش و جوانان شهرستان گیلان‌غرب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مسولان باشگاه‌های ورزشی در فرمانداری افزود: از زمان واگذاری سرسرای های ورزشی شهرستان گیلانغرب به بخش خصوصی، نظافت و نگهداری سالن ها و وسایل سرمایشی و گرمایشی رها شده است.

وی اظهار کرد: سرسراهای ورزشی گیلانغرب ظرفیت واگذاری به بخش خصوصی را ندارد از این رو پیشنهاد می شود سالن ها از بخش خصوصی خارج و به باشگاه ها زیر نظر ورزش و جوانان واگذار شود.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب ادامه داد: اکنون سرانه فضای ورزشی در گیلانغرب یک متر است که در این شهرستان ۲ هزار نفر از ورزشکاران سازمان یافته خانم و آقا در قالب ۲۰ هیات ورزشی فعالیت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز گفت: از ظرفیت همه دستگاه ها به ویژه همکاری شهرداری با ورزش و جوانان باید برای ایجاد بستر لازم در جهت نهادینه کردن ورزش همگانی و انتقال این فرهنگ در بین مردم استفاده کنیم.

«منوچهر حاتمی» افزود: ظرف مدت یک ماه آینده وسایل سرمایشی و روشنایی سالن های ورزشی شهرستان انجام خواهد شد و همچنین تجهیزات ورزشی به ورزش و جوانان شهرستان تحویل داده می‌شود.

در پایان این جلسه مسولان باشگاه های ورزشی مهمترین خواسته های خود را عدم واگذاری سالن به بخش خصوصی، اختصاص سالن های ژیمناستیک، خانه تکواندو و نصب وسایل سرمایشی بیان کردند.

گیلانغرب با ۷۲ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار