رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه:
رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از ارائه خدمات ٧٧ پایگاه و ٢۵ مرکز سلامت در کرمانشاه خبر داد و گفت: خدمات رسانی این مراکز بر اساس رده سنی مراجعه کنندگان و در حوزه های مختلف است.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳ 11 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

محمدرضا نادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه پیرامون فعالیت مراکز و پایگاه های سلامت در کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به رده سنی مراجعه کنندگان به صورت روزانه خدمات مختلفی در مجموع 77 پایگاه و 25 مرکز سلامت ارائه می شود.

وی افزود: توزیع این مراکز و پایگاه ها که از سال 60 راه اندازی شدند در محلات مختلف شهر یکسان است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ارائه خدمات در این مراکز را تشریح کرد و گفت: در زمینه مادر و کودک تمام خدمات تغذیه، جمعیت، مامایی، سلامت کودک، پایش، رشد و ناخوشی کودک مشاوره تغدیه و مشاوره مادران باردار ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: در زمینه بهداشت هم کارخانه ها و در زمینه بهداشت محیط اماکن و ابنیه خوار و بار فروشی و قصابی ها توسط، کارشناسان پایش می شوند و در زمینه بیماری ها واکسن و.. مورد بررسی قرار گرفته و در بخش دیگر آموزش ارائه می شود.

وی در خصوص خدمات رسانی به مدارس ابراز داشت: رابط، مدارس تحت پوشش و بیماری شایع، و مشکلات از این دست را بررسی می کند همچنین در بحث دهان و دندان اقداماتی انجام می شود.

وی به اجرای طرح پزشک خانواده هم اشاره کرد و گفت:این طرح به صورت منسجم با کمک پایگاه ها و مراقبین سلامت اجرا می شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار