مشاور ایثارگران وزیر نیرو و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو:
مشاور ایثارگران وزیر نیرو و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو گفت: به دغدغه جامعه ایثارگری شاغل در وزارت نیروی استان کرمانشاه رسیدگی شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 09 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به مشکلاتی که همکاران ما در صنعت آب و برق در حوزه ایثارگری داشتند سفری به استان کرمانشاه جهت سرکشی و رسیدگی به امور ایثارگران استان محقق شد.

وی افزود: بر همین اساس توفیقی شد تا ملاقات هایی را با خانواده شهدا و جامعه ایثارگری استان داشته و بررسی میدانی از وضعیت مشکلات و موانع مربوط به ایثارگران در شرکت های صنعت آب و برق داشته باشیم.

مشاور ایثارگران وزیر نیرو و مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات وزارت نیرو ادامه داد: امروز هم به همت مدیران عامل صنعت آب و برق و شورای هماهنگی مدیران ارشد صنعت آب و برق میز خدمتی در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد که از 8 صبح آغاز شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این میز خدمت علاوه بر اینکه مورد استقبال ایثارگران قرار گرفته با یاری خدا و همت مدیران عامل و همکاران آن ها به مجموع درخواست و شکایات ایثارگران همکار و مورد هدف رسیدگی و رضایت نسبی آن ها جلب شد.

وی عموم درخواست ها را بحث استخدام، تبدیل وضعیت و یا انشعاب آب و برق دانست و خاطر نشان کرد: با نظر مثبت همکاران ما اغلب درخواست ها مورد رسیدگی مثبت قرار گرفت برای مواردی هم که منع قانونی وجود داشت توضیحات لازم داده شد.

مرادی تاکید کرد: به جهت اینکه کرمانشاه در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس خط مقدم بوده و مردم شریف این استان، توان خود را برای حفاظت از کشور و نظام در طبق اخلاص گذاشتند، بنابراین همکاران و مدیران وظیفه دارند به جامعه ایثارگری استان توجه ویژه داشته و در رفع مشکلات آن ها اهتمام خاص به عمل بیاورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار