فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری سارقی خبر داد که پس از ارتکاب سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق برای رد گم کنی موضوع سرقت را به پلیس گزارش می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 08 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در شهرستان هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع یک مورد سرقت تجهیزات دکل مخابراتی از اپراتور‌های تلفن همراه روستایی، ماموران پاسگاه پریوه بلافاصله به محل اعزام شدند که یک نفر به ماموران مراجعه و خود را تکنسین تعمیر و نگهداری معرفی و عنوان کرد از دکل مخابراتی روستای مذکور اقلامی به سرقت رفته است.

سرهنگ عزیزیان افزود: با هوشیاری و زیرکی مامورین انتظامی هرسین و طی استعلام از شماره ملی تماس گیرنده مشخص شد وی دارای سابقه دستگیری به خاطر سرقت بوده و قبلا نیز چندین فقره سرقت را به پلیس منعکس کرده است.

رئیس پلیس هرسین خاطرنشان کرد: با بررسی‌های بیشتر و همچنین بازرسی از داخل خودرو نامبرده، تمامی اقلامی که اعلام سرقت شده بود کشف گردید.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: تحقیق و بازجویی از سارق حرفه‌ای که قصد گمراه کردن ماموران را داشت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار