سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به روند رو به افزایش ساخت و ساز‌های غیرمجاز در باغات، گفت: تلاش مدیران پاوه در برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز کافی نیست.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 08 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، علیرضا حیدری شامگاه یکشنبه در اولین نشست کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری‌های غیر مجاز شهرستان پاوه در سال جاری با انتقاد از افزایش روند ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اظهار کرد: روند رو به افزایش ساخت و ساز‌های غیرمجاز در باغات و حریم رودخانه‌ها در شهرستان تبدیل به معضل شده است.

وی افزود: تلاش‌های مدیران در زمینه برخورد با ساخت و ساز‌ها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز کافی نیست و انتظار داریم به صورت جدی با ساخت و ساز‌ها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه تاکید کرد: هر گونه چشم پوشی از طرف دستگاه‌های اجرایی در برخورد با ساخت و ساز و تغییر کاربری‌های غیر مجاز قابل قبول نیست و در صورت مشاهده با مدیر اداره برخورد خواهد شد.

حیدری خطاب به شهرداران، گفت: شهرداری‌ها باید با فعال نمودن پلیس ساختمان از ساخت و ساز‌های بدون پروانه جلوگیری کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه با دستگاه‌های خدمات رسانی که در واگذاری انشعابات به ساخت و ساز‌های غیرمجاز اقدام می‌کنند برخورد قانونی می‌شود، اعلام کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از واگذاری انشعابات (آب، برق، گاز و تلفن) به ساخت و ساز‌های غیر مجاز خودداری نمایند از این تاریخ به بعد هر مدیری اقدام به واگذاری انشعاب به ساخت و ساز‌ها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز کند به صورت قانونی با آن برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار