رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ٣۴ هزار و ۶١٧ تماس تلفنی با اورژانس طی فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: از برخی مزاحم تلفنی‌های اورژانس شکایت شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 08 May 2023

رحمت الله جلیلیان

مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در فروردین ماه سال گذشته ۶ هزار و ۱۵۸ ماموریت داشتیم که از این تعداد ۴ هزار و ۹۱۴ ماموریت شهری و ۱ هزار و ۲۴۴ ماموریت جاده‌ای بوده است.

وی افزود: ۱ هزار و ۲۳۳ ماموریت تصادفی داشتیم که از این تعداد ۸۰۲ ماموریت شهری و ۴۳۱ مورد جاده‌ای بوده، ماموریت‌های غیر ترافیکی غیر از تصادف هم ۴ هزار و ۹۲۵ مورد بود که از این تعداد ۴ هزار و ۱۱۲ مورد ماموریت‌های غیر ترافیکی شهری و ۸۱۳ مورد ماموریت‌های جاده‌ای ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد:، اما در فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۸۰۶ مورد ماموریت داشتیم که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰/۵۲ درصد رشد داشته است.

وی گفت: همچنین نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته (فروردین ۱۴۰۱) ماموریت‌های شهری ۱۰، و نیم درصد، ماموریت‌های جاده‌ای ۱۰/۶۱، ماموریت‌های ترافیکی تصادفی ۶/۴ و ماموریت‌های غیر ترافیکی حدودا ۱۲ درصد رشد داشته است.

این مسئول خاطر نشان ساخت: تعداد کل تماس‌های سال ۱۴۰۱ حدود ۳۲ هزار و ۳۱۹ مورد بوده که در سال ۱۴۰۲ به ۳۴ هزار و ۶۱۷ مورد رسیده و رشد داشته است.

قلعه سفیدی تاکید کرد: متاسفانه در سال گذشته از مجموع تماس‌ها تعداد ۱۳ هزار و ۸۰۶ مورد مزاحم تلفنی بوده که این تماس‌ها در روند خدمت رسانی به مردم خلل ایجاد کرده است.

قلعه سفیدی برخی از این تماس‌ها را از سوی شماره تماس‌های ناشناس اعلام کرد و گفت: در برخی موارد شکایت داشتیم، و برخی شماره تماس‌ها که مزاحمت زیاد ایجاد کنند را در لیست سیاه قرار می‌دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار