فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، آن را روز تثبیت انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی دانست.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 01 April 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه با بیان اینکه ۱۲ فروردین جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبرین بود، اظهار داشت: ۱۲ فروردین روزی است که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دینی و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد.

وی افزود: در واقع ۱۲ فروردین روزی است که ملت آگاه و با بصیرت ایران با انتخابی سرنوشت ساز، نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرده و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه کردند، الگویی که پس از ۴۴ سال همچنان پیش چشمان بسیاری از کشورهای آزادیخواه قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمسک به آموزه‌های قرآن، عترت و به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب و همچنین ملتی فهیم و بیدار، راه پرافتخار خود را ادامه خواهد داد، اظهار کرد: این راه همچون گذشته در پیشرفت، تعالی همه جانبه و کسب دستاوردهای تاریخ‌ ساز در زمینه‌های مختلف ادامه داده و آرمان‌های متعالی خود را به عنوان الگویی بی‌ مانند، برای پیروزی نهضت‌های آزادی ‌بخش در سراسر گیتی عرضه خواهد کرد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که سال ۱۴۰۲را سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری کرد است، افزود: امید می رود به فضل الهی و با همت و همدلی آحاد مردم عزیز و مسئولان، بالندگی و سربلندی روز افزون میهن اسلامی مان را با شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اتکا به تولید ایرانی و بومی و رونق آن شاهد باشیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اینجانب فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی که بهار انقلاب است را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم متدین و ولایت مدار و شریف استان کرمانشاه و همکاران ولایی و سخت کوش خود در انتظامی جمهوری اسلامی تبریک عرض نموده و برای ملت شریف از درگاه ایزد منان، توفیقات روز افزون را خواهانم.

نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه مهم ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت در دهم فروردین ماه سال ۵۸ فراهم شد.

سرانجام در روز ۱۲ فروردین، ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثر مردم (۲/۹۸ درصد) تثبیت شد و رسما نظام جمهوری اسلامی را، ملت مسلمان ایران تأیید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار