رییس پلیس راه استان کرمانشاه:
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد انواع کشنده‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت و موتورسیکلت در روز یکشنبه، 13 فروردین (سیزده‌بدر) در جاده‌های استان ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 01 April 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ کیخسرو دستغیب، رییس پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص تدابیر اندیشیده شده در روز سیزده‌بدر، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و همچنین حجم سنگین ترافیک در روز طبیعت، ۱۳ فروردین‌ماه در راستای ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت و ممنوعیت‌های توسط پلیس‌راه انتظامی کرمانشاه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد انواع کشنده‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین‌ماه تا پایان ترافیک ساعت ۲۴ به استثنا مواد فاسدشدنی و همچنین سوختی دارای مجوز، ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تردد انواع موتورسیکلت‌ها در راه‌های استان در ایام نوروز به خصوص سیزده‌بدر در سطح راه‌های استان ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تانکرهای سوخت‌رسان ترانزیت که از مرز وارد کشور می‌شوند در روز ۱۳ فروردین با توجه به خطرات احتمالی، ممنوع است.

دستغیب افزود: حمل مسافر در اتاق بار توسط وانت‌بارها در سطح راه‌های استان علاوه بر ممنوعیت اعلام شده؛ اعمال قانون و توقیف خواهند شد.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات گذاشتن سبزه روی سقف یا صندوق عقب است. این اقدام مغایر با قوانین است و ریختن هر چیزی در سطح راه ممنوع و دارای جریمه است.  

رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی، خودداری از عجله و شتاب بی‌مورد، بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان جلو و عقب، خودداری از سبقت گرفتن در راه‌های دو طرفه و انحراف به چپ و خودداری از سبقت از سمت راست وسایل نقلیه به‌خصوص در شانه خاکی، رعایت قوانین و مقررات هنگام گردش به چپ و گردش به راست، استفاده از راهنما، رعایت حق تقدم فرعی به اصلی، رعایت توقف در سطح راه‌ها و... از دیگر توصیه‌های رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه به رانندگان در روز سیزده‌بدر بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار